Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

První pokus :)


sunet

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny tvůrce a uživatelé serveru "finančník". Jelikož jsem se do studia ponořil teprve před cca měsícem, jsem vlastně úplný začátečník. A tak možná mé názory budou trošku ujeté, avšak chybami se člověk učí.
Mám jeden dotaz týkající se trhu BOZ05, jde o sojový olej, kde na denním grafu toho moc není vidět (alespoň pro mne, i když něco jako trojité dno by se tam dalo vysledovat), ale na týdenním grafu je velmi pěkná formace double bottom. Je tedy vhodné použít tuto formaci pro nákup? A jak velký nastavit v tomto případě stop-loss, když použiji týdenní graf? A vůbec, jaký je Váš názor na tento trh?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravíčko SUNET, já se přiznám, že asi mám trošku jiný pohled na BOZ5, než vy... (žádné dno totiž vážně nevidím...) Tento trh 30.9. prorazil down trend line, když se před tím pohyboval v down kanálu (já spíše než proražení jsem očekával odražení a vstup do krátké pozice (short). Pro trendové obchodníky se naskytla včera zajímavá přiležitost a vstoupit do dlouhé pozice, vstup nad páteční high. V současné době očekávám pohyb až k 25.50 (kde se nachází poněrně pevná resistance, lehce viditelná na week grafu (5.4.2004) a poté buď prorazí nebo se otočí a pak bych vstupoval do krátké pozice. Chci upozornit na week grafu právě na možnou formaci ramena - hlava - ramena (při odražení od 25.50)... Úspěšné obchody přeje Vlasťa

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Sunet,

to na týdenním grafu je spíše velmi silná podlaha. Double bottom (dokonce dvojité) se velmi hezky zformovalo na denním grafu, pohyb z této formace však nastal už minulý týden - nyní již není radno jakkoliv naskakovat. Samozřejmé kombinace takovéto double bottom na denním grafu s velmi silnou podlahou na weekly grafu je už hodně zajímavá obchodní příležitost.
Zdravím,
Tomáš
FINANCNIK.CZ

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×