Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
  • 0

Vhodný broker pro fims (mentorovou skupinu-sim) obchodovaní


Stefan8

Otázka

Zdravím všechny obchodníky,

Chtěl bych se zapojit do sim obchodování v mentorové skupině,bohužel ale nevím u koho si mám založit účet abych získal live data.

Předem děkuji za vaše doporučení....

Sierra Chart nabízí tzv.CTS obhodní spojení,ale nevím jetli tím myslí zrovna reálná data?

Jsem začátečník a tak budu rád za veškeré poskytnuté informace.

S pozdravem

Stefan8.

 

Upraveno uživatelem Stefan8
Link to comment
Sdílet pomocí služby

11 odpovědí na tuto otázku

Doporučené příspěvky

  • 0

Ještě 1 otazku ohledně programu Sierra Chart.

Po zaplacení  dostupné služby,budu muset asi ještě platit paušálně i za live data pomoci-cts trading connection a pak ještě za 2 systems are included.?

Nebo Si tyto data budu moci stahovat od svého budoucího brokera?Předem děkuji za pomocnou informaci...

S pozdravem

Disabled3 (Standard)  - 24 USD/Month3 (Standard)  - 63.36 USD/3 Months (21.12 USD/Month) (12% Discount)3 (Standard)  - 109.44 USD/6 Months (18.24 USD/Month) (24% Discount)3 (Standard)  - 190.08 USD/12 Months (15.84 USD/Month) (34% Discount)5 (Advanced)  - 33 USD/Month5 (Advanced)  - 87.12 USD/3 Months (29.04 USD/Month) (12% Discount)5 (Advanced)  - 150.48 USD/6 Months (25.08 USD/Month) (24% Discount)5 (Advanced)  - 261.36 USD/12 Months (21.78 USD/Month) (34% Discount)  
Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 0

Zdravím všechny obchodníky.

Chci se zapojit do Petrového live mentoringu pro FIMS,kde se věnují hlavně trhu-NASDAQ.

Potřebuji live data a jako začátečník ještě nemám účet u brokerské společnosti.

V mentorové skupině chci obchodovat zatím sim.

Rád bych se  tedy přesvědčil o spravném nákupu v SierraChart,která také nabízí živá data.

Budu moc rád za pomoc při mém začínajícím obchodování.

 

Děkuji všem.

Indexy NASDAQ 3,25 USD / měsíc     Indexy NASD
Link to comment