Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

jaké futures trhy?


timd

Doporučené příspěvky

Dobrý den, jsem začátečník a nějakou dobu cca 1rok, jsem zkoušel obchodovat "na nečisto" intradenně Forex USD/EUR. Moje obchody byly ztátové. Po této době jsem dospěl k názoru, že trh byl pro mě nčitelný a velmi rychlý. Vyzkoušel jsem několik indikátorů a grafických formací, bez velkého úspěchu.
Rád bych věděl jaké jsou vhodné trhy pro začátečníka a jak si mezi trhy vybrat ten do kterého vstoupit. Nedovedu si představit, že bych byl schopen procházet celou nabídku trhů a hledat v nich tu správnou příležitost.
Děkuji.
David

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,

zřejmě vás zklamu, ale univerzální odpověď neexistuje. Každý si sám musí vyzkoušet, co mu nejlépe vyhovuje. Já například neobchoduji spousta trhů, které obchoduje Petr a naopak.
Jestli tedy alespoň nějak potřebujete nasměrovat - zde je má rada: pro začátek obchodujte takové trhy, kterým odpovídá velikost vašeho účtu. Například SB /Sugar/ je trh, který bych rozhodně doporučil nováčkům z toho pohledu, že se dá obchodovat s docela rozumným SL a i pohyby v tomto trhu jsou dobře předvídatelné. Též bych se asi obecně nebránil trhům jako Corn, Live Cattle, Feeder Cattle, Soyabean Oil.... Rozhodně nováčkům nedoporučuji trhy jako Ropa (Crude Oil), bavlna (cotton) nebo kávu (coffee) - jedná se o realitvně nebezpečné new-yorské trhy s velmi vysokou volatilitou a velmi divokými pohyby. Pak se rozhodně vyhněte trhům s nízkým objemem obchodů (volume), jako například Lumber. Též nedoporučuji pro úplný začátek žádné kovy - jako Silver, Gold, Platinum, HG Cooper.
Opět ale podotýkám, každý si sám musí najít, jaké trhy se mu zdají zajímavé, ve kterých se dobře orientuje a hlavně ve kterých mu fungují jeho strategie.
Možná by bylo fajn, kdyby některými dalšími názory přispěli i jiní zkušení obchodníci na těchto stránkách!
Zdravím,
Tomáš
FINANCNIK.CZ

Link to comment
Sdílet pomocí služby