Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Reaguji na tenro článek: www.financnik.cz/art/zkusenosti/psychologie-obchodovani-emoce.html

Nechtěl bych nikoho urazit, ale zajímalo by mě, jestli tohle skutečně někdo praktikuje (praktikoval). Já zatím studuju finančníka a s reálným obchodováním nemám zkušenosti, ale nedokážu si představit, že bych při neúspěších vybouchnul, začal nakupovat bez stop-lossů nebo nevím co ještě. Je to myšleno skutečně vážně, měli by to aplikovat všichni nebo je to jenom taková vsuvka pro labilnější jedince? Tady by mě zajímalo, jaké máte s tímto výsledky, díky za odpovědi.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den weselow...

Osobně deník pocitů používám asi tři měsíce..Zatím se do něj dívám vždy na konci měsíce když rekapituluju uplynulý měsíc.. Můžu za sebe říc že je velmi zajímavé vidět jakým vývojem člověk prochází. Nemyslím si že jsem labilní jedinec který by začal obchodovat bez stop-lossu po prvních neúspěších. Tady jde trochu o něco jiného, především se učím z minulosti, z chyb které jsem udělal a učím se pracovat na sobě, odstranovat bloky které při obchodování mám. Protože hlava je ten největší problém který v obchodování budete mít. (Pokud ne tak jste světlá výjimka a upřímě Vám gratuluju) Určitě deník spousta lidí nepoužívá, jsou úspěšní a budou na to mít stejný názor jako vy. Pro mě je to ale dobrá pomůcka a doplněk k obchodnímu deníku.

s pozdravem

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Michale,

neznám Vás a těžko říci, co jste za osobnost. Ale můžu Vás ujistit, že většina z nás, aspoň co obchodujeme intradenně, má s psychikou neuvěřitelný problém a nemusí to být ani takové extrémy, jaké popisujete. Ale je to samozřejmě individuální. Možná budete jedinec, který s tím nebude mít problém, jak píše PetrM. Ale moc bych na to nesázel.