Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

intradenní vs poziční obchody


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

Zajímam se o komodity krátce, asi 3 měsíce ale zato intenzivně. Rád bych se zeptal zkušenějších co si myslí o tom začít obchodovat hned intradenně..Pořád ještě studuji a jsem v podstatě na začátku a než začnu obchodovat tak mě ještě čeká hodně tréningu a studia ale všude se dozvídam rady, že pro začátek jsou lepší poziční než intradenní obchody. Mě ale víc sedí intradenní, zdá se mi to prostě lepší..když se podívam na denní graf třeba březnové kukuřice, vidím tam tak 1 příležitost kterou bych obchodoval a do které bych šel a tak to je u všech komodit, nekdy se podívam na kontrakt a na celým grafu nevidím formaci která mi sedí...to bych se fakt načekal a moc toho nenaobchodoval..Nechci jit jen tak do nějakého obchodu, prostě čekám na to moje, tak mi prosím poradte co si otom myslíte..Předem děkuji za názory, Ondřej :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 63
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Zdravím Ondřeji,

ano píše se, že by začátečník měl nejdřív obchodovat pozičně. Já osobně s tím absolutně nesouhlasím. V pozičním obchodování jsem se plácal půl roku (ne live) a nic. Ani jsem nepochopil podstatu komoditního obchodování. Stále jsem se snažil odhadnout, kam trhy půjdou a stále nic.
Pak jsem se zúčastnil místního prvního kurzu ID a měl jsem jasno, jak budu obchodovat.

Dnes s odstupem času, jsem velmi rád, že jsem to udělal, protože mám obavu, že v pozičním bych se stále plácal v naprosté nevědomosti a absolutně bez zkušeností.

Podle mého osobního názoru, je ID perfektní škola obchodování. Vše jde velmi rychle, příležitosti k obchodům má člověk prakticky každý den, ale hlavně dostáváte opravdu intenzivně za uši a to prakticky neustále. Nutí vás to přemýšlet o tomto businessu, rychleji to přetváří myšlení, bez kterého se nedá obchodovat a vše jde myslím daleko rychleji.