Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Open and close ceny trhu


Doporučené příspěvky

Jsem nováček takže se předem omlouvám za případné nesrovnalosti v obchodní hantýrce, ale mám takový dotaz a pokusím se co nejpřesněji popsat, protože tomu dost dobře nerozumím. Studoval jsem si grafy burzy v minulosti a něco si na nich trénoval, až mě jednou zarazila taková věc, které nemůžu přijít na kloub. Jde o graf rýže. Dejme tomu že mám udělaný obchod s příkazem sell na 480 a buy 468. Stop loose bych chtěl mít + nebo - 6 od maximální nebo minimální ceny která byla na trhu dosažená. Přes oba contracty prošela cena trhu takže by měli platit. A najednou se stane todle
Date open high low close
8.20 468 468 465 465
8.21 480 480 476 478

Možná se ptám úplně hloupě, ale jak je možné že trh se uzavře na 465 a druhý den se otevře na 480. A pokud se to takhle stane, tak by mě zajímalo co se stane s tím contractem sell na 480 když jsem chtěl, abych ho prodal okamžitě jakmile by začal ztrácet o 6 to znamená, že z předchozího dne byla nejnižší cena 465 a já sem to teda chtěl prodat okamžitě, jakmile by cena vylezla na 471. To co nevím je, jestli tím, že se ten druhý den cena trhu najednou otevřela na 480 došlo automaticky k prodeji na těch mých chtěných 471 nebo to prostě přeskočilo tuhle cenu a já tím takhle ztratím peníze bez možnosti s tím cokoliv dělat. A co se stane s tím stop lossem, který je takhle přeskočený pokud to tak bude.
:)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 years later...

Já mám zase problém opačný :( pročítám knihu LW a uvádí když je otevírací cena větši než zavírací předchozího dne....jenže to se mi nikdy nestane :( Používám denní TIMEFRAME obchoduji s komoditami....Vůbec nevim ale proč?? Kouknu na grafy které uvádí ve své knize a tamto je přesně jak píše on, ale u mě je vždy otevírací cena stejná jako zavírací cena předchozího dne :( mám založený účet na AVAFX... mohl byste mi to někdo prosím objasnit? :( :S