Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Studium TA


Lukass

Doporučené příspěvky

Dobrý den všem,

předem bych moc chtěl poděkovat autorům těchto stránek a obdivuji jejich píli a ochotu podělit se s ostatními se svými zkušenostmi. Komoditní obchody mě po pročtení kompletně celého serveru tak nadchlo, že jsem začal číst a číst a číst a právě dočítám poslední knížku recenzovanou na serveru.

Věc je ta, že je mi 20 a studuji VŠE v Praze, kde se nic podobného jako technická analýza- která mě zajímá snad ze všeho nejvíc- neučí. Nemá někdo ponětí, která vysoká škola by měla otevřený obor na technickou analýzu. Může být klidně soukromá, ale měla by být v Pze, protože VŠE se mi nechce opustit.

Děkuji všem moc za případné info a reakce. Všem přeji hodně štěstí a jednou se mezi vás snad taky dostanu:-)

S pozdravem Lukáš

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to Lukass:
pardon, ale nač obor TA na VŠ? Vždyť to vše se v pohodě, klidu a bez školních nervů u zkoušek můžete naučit a velmi rychle sám, stačí si pustit patřičné webstránky, pak grafy kurzů a TA aplikovat na ně. Jak to vše funguje si můžete ihned také otestovat v reálu, akorát za cizí/fiktivní peníze na demoúčtu asi ze začátku.
Kde je tu problém? Myslím nikde - třeba jen začít a zde to jde hned když je chuť!

úspěch Vám,
miciko

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Lukasi,

pokud touzite po nejake certifikaci v oboru TA, pak je asi nejlepsi volbou certifikacni program IFTA (International Federation of Technical Analysts):

ifta.org/certifications/index.html

Osobne si ale myslim, ze je to s prominutim kravina. Prectete si v pohodli domova par knizek a jestli nechcete na nekoho machrovat a tahat z nej penize, ktere mu budete za provizi zhodnocovat, nema smysl se nejakym certifikatem zabyvat. Tudiz nema ani smysl studovat TA na skole...

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Lukáši,