Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Proč a jak synchronizovat čas pro intradenní obchodování


Doporučené příspěvky

  • 5 months later...

Zdravim Traderi

Zrovna sa mi stala jedna zvlastna vec. Stiahol som si historicke data od IB cez SierraChart a potom som si stiahol historicke data aj cez API instrukciu reqHistoricalData. A na moje prekvapenie boli v tychto datach znacne rozdiely. High a Low sa lisili maximalne o 1 tick, ale Open a Close ceny sa lisili aj o viac tickov (rovnako sa odlisoval aj Volume), tak si zacinam mysliet, ze v tom ma prsty ta synchronizacia casu a tieto sviecky boli uzavrete v roznych casoch. Problem vsak je, ze obe som stahoval ako "Downloading Historical Data", teda nepouzil som stary datovy subor v Sierre, kde sa mi data postupne ukladaju, ale stiahol som to nanovo a local cas na Windowse sa medzitym nezmenil (bol rucne zosynchronizovany s casom na zobrazenym v TWS platforme). Svoj obchodny system testujem v Exceli, kde si mozem rychlo menit nastavenia SL a PT a zistovat tak najlepsie nastavenia, avsak pri pouziti tychto dat, z rovnakeho zdroja - IB, akurat ziskane dvoma roznymi sposobmi, t.j. cez Sierru a cez API instrukciu reqHistoricalData, su tieto data znacne rozdielne a znacne rozdielne vychadzaju aj vysledky obchodneho systemu s rovnakym nastavenim. Moj problem teda je, ktorym datam verit? Ktore su tie prave? (oboje ztiahnute z ostreho IB uctu). Mate niekto podobne starosti?

Dakujem

S pozdravom bohatych zajtrajskov

valo99

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 year later...
  • 4 týdny později...

Zdravím, Používám program Dimension 4 v notebooku, nyní jsem si ho instaloval ještě do jednoho počítače, ale tam mi nechce synchronizovat čas – stále píše: Synchronized Never! Netušíte jak ho donutit k poslušnosti? Přikládám screen nastavení (naprosto stejné jako na notebooku). Firewall také povolen. Děkuji za případnou pomoc S pozdravem Radek

9616

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...

Mám zřejmě stejný problém jako Raradek. Program Dimension 4 mi při spuštění vypisuje tuto hlášku: (viz obrázek). Mohu aktualizovat čas pouze přes ovládací panely ve windows. Nepomůže ani když zde vypnu automatickou synchronizaci času a nefungují mi ani ostatní obdobné programi pro synchronizaci času. Dimension 4 ve Firewallu mám povolen. Mám notebook, windows vista. Kdyby někdo věděl... Díky

13798

13799

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 7 months later...

Vyřešeno.

Musel jsem vypnout funkci UAC ve Windows Vista Home Premium.

Postup:
Start > Ovládací panely > Uživatelské účty > Zapnout nebo vypnout násroj Řízení uživatelských účtů > zde odškrtnete “K zabezpečení počítače použijte nástroj Řízení uživatelských účtů (UAC)” a ok..restartujete počítač

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 9 months later...

Radsi nez dalsi nastroj na synchronizaci casu bych doporucoval pouzit interni mechanizmus OS (taky mam EN Win7 Pro 64-bit). A to i presto, ze se nekdo v MS opravdu hodne snazil, aby bylo nastaveni tohoto nastroje co nejlepe skryto.

Pro nastaveni intervalu na 1 den (86400 sekund/15180 hexadecimalne) lze pouzit nasledujici .REG soubor:

[ital]REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\W32Time\TimeProviders\NtpClient]
"SpecialPollInterval"=dword:00015180
"SpecialInterval"=dword:00000001[/ital]

Po spusteni toho REG souboru a pridani udaju do registru je jeste potreba donutit Windows Time sluzbu, aby nacetla nove nastaveni:

[ital]w32tm.exe /config /update[/ital]

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.