Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Propojení Excelu a IB - základní tutoriál na stavbu VBA kódu


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 35
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Nejsem programátor, ale článek je vysvětlen poměrně laicky a pochopitelně.
Osobně o možnosti využití excelu tímto způsobem neuvažuji (byť je excel pro mne nepostradatelný nástroj :) ), ale je dobré rozšířit si trochu obzor.
Kdo ví, kdy něco takového budu potřebovat....

Díky gizmo a přeji hodně úspěchů.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Perfektne napsano.

rada bych se vas na neco zeptala,jelikoz zacinam trochu tapat.
programovani je velka cast trading, jak jsem se docetla v clancich a knihach, ale stale pro me zustava a asi i zustane velkou neznamou. Proto se ptam, myslim spravne nebo spatne, kdyz verim , ze se v obchodovani obejdu bez programovani a budu vyuzivat pouze nekterych ukazatelu a sveho citu? Jsem na zacatku a vubec jeste nevim ktereho programu se chytit pro historii dat. Procitam vsechno co je k dispozici a odpovedi mi urcite prijdou , ale ted se ptam jako ulpny zacatecnik.
diky a preju vsem prijemny den

Link to comment
Sdílet pomocí služby

> Honzin

Premyslel jsem, ze bych sem do budoucna zkusil napsat i par clanku o automatizaci v Ninjovi. To by pro Tebe mohlo byt zajimavejsi ;)


> Kaci.

Bez programovani se na 100% obejdete. Programovani neni nic jineho nez automatizace urcitych ukonu a neni to nic zazracneho. To znamena, ze i kdyz budete umet perfektne programovat a nebudete umet obchodovat, tak Vam to programovani stejne na nic nebude. Takze se zamerte v prvni rade na obchodovani samotne. Programovani Vam casem muze ulehcit hromadu ukonu, ale rozhodne to neni neco, bez ceho byste nemohla uspet. A na svete je programatoru vic nez dost, tak pak muzete pozadat nejakejho o pomoc, kdyz ho budete potrebovat ;)

Link to comment
Sdílet pomocí služby