Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Má smysl „učit se“ svíčkové patterny?


Doporučené příspěvky

Zdravím Josee,

nemyslel jsem konkrétně Vás (spíše Yax nebo mira_k), hlavně mi šlo o jasné zavrhnutí tvrzení uživatele sals3r0. Když právě jeho náhled je z mého pohledu dost důležitý. Sám jsem strávil dva roky testováním a zkoumáním podle špatných postupů.. dnes už to vím, dříve jsem to nevěděl.
To co máte zatím za sebou zřejmě není vůbec nic... dokud neuděláte alespoň několik stovek obchodů, pak nemáte vůbec vyhráno. Viděl jsem tu equity lidí, kteří se nějakým stylem a štěstím třeba za rok dostali na 8000USD a pak během jedné ztrátové série dostali skoro na nulu... obecně si myslí, že nedodrželi plán... ale z mých zkušeností a postřehů to vůbec není v tom, že by ho nedodrželi, ale v tom, že už samotný koncept plánu nebyl vůbec založen na nějaké výhodě v trhu.... a obecně zde těch návodů na systém bez skutečné výhody zaznamenávám dost...

Abych nekecal, tak moje reál čísla jsou (2009 -20% ; 2010 +100%; 2011 +220%; leden 2012 zatím + 45% - fakt dobrý měsíc).

Také hodně úspěchů M.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 32
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Maxwell: Presne tak. Jedine, co moze rozhodnut, ci dany pristup k obchodovaniu je uspesny alebo nie su dlhodobe realne vysledky obchodovania.
Neviem, ci ste to uz na tomto fore zaregistrovali, ale ma vyjst kniha o Cesko-Slovenskych uspesnych traderoch-cosi podobne ako Market Wizard.
Pokial viem,autorka mala podmienku, ze kazdy jej musi svoje vysledky dolozit realnymi vypismi z uctu. Aby sa v knihe uvadzali len overene udaje. Bude to velmi zaujimave citanie...

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.