Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Přesuny do dalších kontraktních měsíců kvůli volume

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dobrý den,
mám zřejmě hloupý začátečnický dotaz, nicméně jsem začátečník. V TNT vidím, že slušného volume dosahuje kontrakt tak 3 měsíce před LTD. Znamená to tedy, že kdybych chtěl držet pozici třeba 4 měsíce, tak bych musel kvůli volume přejít do jiného kontraktního měsíce (např. z +C2005K do +C2005N). Nedovedu si však tento přechod prakticky představit, protože já mám koupený kontrakt na +C2005K, tudíž bych ho musel prodat a koupit kontrakt na +C2005N. Ovšem cena a graf těchto kontraktů v jednom měsíci bývají odlišné!
Děkuji za vysvětlení.

• 2 years later...
Odesláno

Dobrý den,
mám také dotaz týkající se kontraktních měsíců. Příliš nechápu jak probíhá přesun z jednoho kontraktního měsíce do druhého. Můžete mi to prosím někdo vysvětlit? Jaký je rozdíl u přechodu z jednoho kontraktního měsíce na jiný u ER2 a například u kukuřice? Předem děkuji za odpověď.

Odesláno

chceš obchodovat pozičně nebo intradenně, já obchoduju jen ER2 a tam se před FND přechází na další následující kontraktní měsíc. samozřejmě kvůli volume protože před FND i poziční uzavírají svoje pozice.
u pozičního je to obtížnější a to já ti bohužel nevysvětlím :o(

Odesláno

Neni v tom zadny rozdil, proste se zavre pozice v jednom mesici a otevre v jinem, pokud jste long, prodate v koncicim kontraktu a koupite v nasledujicim. zadnou dalsi slozitost v tom nehledejte. nakup a prodej jako kazdy jiny. to, ze se jedna o "rolovani pozice" je Vase hledisko. Z hlediska trhu to dve nijak nesouvisejicich operace. A diky tomu ten rozdil v cene mezi dvema kontrakty nehraje zadnou roli, neprinasi zadnou slozitost navic - technicky v tom novem kontraktu zacinate uplne novy obchod.