Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

tel. čísla pro případ nouze


Jakub

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

toto jsou čísla, které jsem dostal od IB pro případ, že se něco stane a budete muset obchod uzavřít po telefonu.

United States: 312-542-6901, 877-442-2757
Switzerland: 41-41-726-9500
Hong Kong: 852-2156-7907

Jakub

P.S. Prosím Petra nebo Tomáše, jestli by ty čísla mohli zkontrolovat s těmi svými a případně je opravit nebo doplnit. Děkuji

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,

sice to jsou jenom čísla, který každý najde u nich na webu, ale já jim psal mail, kde jsem se ptal kam mám zavolat v případě, že nebudu schopen obchod uzavřít online a oni poslali tohle. Pokud někdo máte nějaký jiný číslo sem s ním.

Pokud jste někdo takovou situaci už musel řešit, prosím napište, jak to proběhlo a jestli to šlo bez problémů.

Děkuji
Jakub

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 months later...

Zdravím,
protože v dohledné době budu muset založit účet i u IB, mám dotaz:

Zhavaruje mi spojení, počítač vyhlásí stávku, příkazy jsou samozřejmě zadány... (Už se to stalo - zaplať pánbůh - v demu).
Co teď?
Pokud jsem koukal do stránek IB, pak na švýdarské numero lze volat jen do 20:00 hodin...
K havárce - a nutnosti okamžitého uzavření pozic - pochopitelně podle Murphyho zákona dojde v 20:05 ... Kam volat?
Myslím, že tato informace je naprosto zásadní pro každého, kdo není dobrodružné povahy. Nechtěl bych zažít v reálu adrenalin, kdy nevím, jak hluboko právě trh zatíná sekeru do mého neovladatelného účtu :)

Díky za odpověď a tím i za pomoc.

Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Martine,
podle mě je nejlepší zadat automatický SL při otevření jakékoli pozice. Ta v současné době zůstává v trhu ( do konce obchodních hodin ) i při výpadku našich vlastních počítačů. To by snad mělo stačit. Mohlo by se asi stát, že počítač spadne přesně ve chvíli, kdy pošlete příkaz k otevření pozice a nestihne se automaticky nastavit SL po exekuci příkazu. Ale to je už taková náhoda, že já osobně ji neřeším. Navíc pokud si SL nastavíte přímo v platformě IB (ne např. v TSimu) tak se možná aktivuje i v takovém případě. Ale to už opravdu nevím. B

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím, Bolijo,
jasně, nastavením SL je o starost míň, souhlasím na 100%. Jsem ale v situaci, kdy obchoduji (zatím papírově) ID za market, přičemž SL se mi liší obchod od obchodu. Pokaždý je jiný "rozkmit" trhu na sever i na jih, takže SL mám pouze mentální a s ohledem na průběh obchodu (někdy minuty, jindy hodiny) ji v duchu upravuji. A zpravidla stihnu jen klepnout na MKT příkaz, takže hodnotit zadávání SL prostě není možné.
Neřešme, že výše uvedený postup není právě "košer", vím, ale to postup, který si vynutila situace. A funguje. Ale bojím se právě toho, že počítač udělá bumbác! a já si se svojí mentální stopkou můžu leda odříkat otčenáš....
Proto bych právě potřeboval místo zpoceného čela rychle zmáčknout na telefonu přednastavené číslo a fofrem odříkávat operátorovi na druhém konci, co má udělat...
Máte někdo tuto zkušenost? Tušíte, jak na to? Víte, kam zavolat třeba v 21:38 (doba posledního pádu Gatesových vymožeností na mém komplu)? Babo (dědo) raď!

Díky

Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,

nebudu Vám vymlouvat Váš způsob SL, ale doporučil bych mít alespoň automatickou tvrdou stopku třeba ve výši 200-300 dolarů. Počítám, že tak velkou "mentální stopku" nemáte a můžete tedy v pohodě obchodovat. V případě pádu počítače budete mít jistotu, že když se nebudete moci dovolat nepřijdete o celý účet. Zkušenosti s voláním kvůli zavření obchodu nemám a doufám, že ani mít nebudu :).

Jakub

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Martine, nastavte si krizový SL s dostatečnou rezervou, právě pro tento případ a dál si zavírejte obchody za market a za normálních okolností jej ignorujte. Považujte ho jen za záchranou síť. Já mám taky základní SL, ale často vystupuju dřív podle situace, protože ho nestihnu upravit. Než někam zavoláte a vysvětlíte co mají udělat, máte aspoň jistotu, že nechytnete větší ztrátu, než je váš velkorysý SL.
Ale s tím telefonem Vám nepomohu. :S

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím, Bolijo,
tak to pevně doufám, že na to v IB přijdu. Respektive že až si otevřu účet u IB s pomocí Petra a Tomáše, obdržím i e-book s manuálem, který mi toto kouzlo objasní. Díky!

Protože z Vašich příspěvků cítím, že máte již mnohé praktické zkušenosti, prosím /a samozřejmě i další, kteří čtou toto vlákno/, zda byste nenašel chvilku na odpověď na můj dotaz ohledně smlouvy s brokerem. Zajímala by mne Vaše zkušenost, respektive Váš názor na situaci. Link: www.financnik.cz/forum/read.php?4,12339
Díky moc.

Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Martine,
ve smlouvě s IB nebude ani Váš podpis. Vše se uzavírá po internetu a žádná tištěná smlouva se Vám do ruky nedostane. O podpisu někoho z IB ani nemluvím. Ale problém s tím nemám. V ČR by to asi bylo divné, za mořem normální. Přece jen jsme tady v socialismu zatím v tomto směru trošku jinde. Vzhledem k US zákonům o ochraně investorů a velikosti IB, bych si z toho vrásky vůbec nedělal. Navíc podpis Vás asi v případě krachu kohokoliv moc nezachrání. Jde o to, jak je nastaven zákon. Myslím, že v USA je toto OK.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.