Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
  • 0

Špatně nastavený program


Otázka

Dobrý den .

Mám prosbu ohledně programu NT. Starý počítač , na kterém jsem obchodoval  zkolaboval .Zakoupil jsem si notebook , v rámci svých nevelkých možností si nainstaloval programy NT a TWS 7 .Když obchoduji DEMO , vše je v pořádku a funguje jak má  .Ale v okamžiku když přepnu na ostrou verzi  , tak s připraveným vstupem nelze s myší vůbec pohnout  a pokuď   chci  pozici uzavřít , nelze to udělat tlačítkem CLOSE a musím to zavřít pouze  přes TWS .Pokuď chci použít  kreslící nástroje /Drawing Tols/ , nelze je vyvolat pomocí klávesnice , ale pouze manuálně v nabídce na horní liště…. Možná mám někde něco špatně zatržené , ale nevím opravdu kde a co .Kdyby někdo věděl , budu vděčný .Hezký den .

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

9 odpovědí na tuto otázku

Doporučené příspěvky

  • 0

Zdravím Bes, 

Občas sa mi tiež niečo také vyskytne. Vačšinou pomože najjednoduchšie riešenie (pokial ste to už neurobili) ..... Odinštalovať NT - reštartovať PC - nanovo stiahnuť inštalačný súbor - a znovu to nainštalovať , mohlo by to pomocť. 

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 0

Děkuji za odpověď , udělal jsem přechod do továrního nastvení a znovu vše nainstaloval , ale pořád stejné .Chyba bude sice na mé straně , ale jinde.Ale ještě jednou dík.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 0

Dobrý den .

Mám nový počítač a jelikož starý kolabuje , snažil jsem se nainstalovat programy NT 7 a TWS na tento.

Stáhl jsem si program  DEMO verzi Ninja Trader 7 a TWS. V  NT jsem vyplnil přihlašovací jméno a heslo , které jsem poštou  obdržel .Poté jsem vytvořil datové připojení a do Control centra v NT zadal svůj již  placený ,licenční klíč. Pak jsem se připojil přes TWS , přihlašovacím jménem a heslem , zadal čísla z tabulky a vytvořil graf…..vše je propojeno , když zkouším SIM , vše funguje jak má.Nicméně když přejdu ze simu na  reálný účet a obchodování  a z nabídky vyberu Buy limit, tento se mi objeví na ploše , ale už jej nejde myší přemístit na jinou pozici a i případné uzavření pozice nejde udělat pomocí tlačítka CLOSE v panelu s příkazy vpravo , ale pouze přímo v TWS.Také mi nefungují klávesové zkratky na vyvolání nástrojů jako linie atd… Mám asi něco špatně zaškrtnuto a propojeno , ale nevím co .Vše jsem odinstaloval a znovu nainstaloval , ale situace se opakovala .Je možné , že dělám nějakou primitivní chybu , s počítačem jsem špatný uživatel …kdyby někdo věděl , budu moc rád .Hezký den .

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 0

zdravím, chcem sa opýtať či sa dá totalne reštartovať  SCH s tým že mi ostane prepojenie na IB, s prihlasovacím menom na SCH ako mám, ale všetky nastavenia v SCH sa vymažú a môžem si nastaviť nové .

alebo si musím založiť nový účet v SCH a s novým sa pripojiť na IB ??

dakujem

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 0

alebo ešte ak sa dá inak poradiť:

vec sa má tak že zadám LIMIT vstupný príkaz , ten je vyplnený chvíľu všetko v pohode a potom mi zmizne SL aj PT a mám len otvorený obchod , ktorý sa ani nezobrazuje na grafe len IB mi píše koľko som v pluse alebo v mínuse , neviem čo s tým robiť .

poprosím poradiť diki

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 0
Před 8 hodinami, plodder napsal/a:

zdravím, chcem sa opýtať či sa dá totalne reštartovať  SCH s tým že mi ostane prepojenie na IB, s prihlasovacím menom na SCH ako mám, ale všetky nastavenia v SCH sa vymažú a môžem si nastaviť nové .

alebo si musím založiť nový účet v SCH a s novým sa pripojiť na IB ??

dakujem

Nová instalace SCH bez přeneseni global symbol settings a sierra3.cfg. Po nové instalaci přihlášení pod stávajícím jménem a heslem a připojení k vybranému datafeedu (např. IB). Zakládat nový účet u SCH netřeba. Možná to vyřeší i problém s mizejícím PT/SL.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 0

to plodder:    Taky jsem jednou řešil mizející SL a PT, ale už je to hodně dlouho, tak si už nepamatuji, jak jsem to vyřešil.

Zkus se podívat na nastaveni DOMu přímo v tom grafu, kde Ti to "mizí".

Luděk

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 0

Můj problém se nakonec podařilo vyřešit nainstalováním nové verze NT , tedy  NT 8 .Přepsala starou  NT 7 i s původním  nastavením na ve verzi č.8  a  obchodování z grafu mi už  funguje .Tak jsem si pořádně oddychl , protože moje počítačové znalosti jsou ...bídné  a velmi brzy narážím na vlastní , technické limity .:-)

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.