Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

dotaz začátečníka


sta

Doporučené příspěvky

Dobrý den, omlouvám se asi za hloupou otázku, ale jsem v podstatě začátečník. Začal jsem někdy na podzim s mini FXCM účtem s 300USD, ty jsem okamžitě prodělal, poslal jsem je tam znovu a znovu (celkem asi 2000USD) až mi to začalo alespoň trošku jít. Teď mám na účtu 18 700 USD, ale používám jen odhad toho, jak se trh pohne, jediný indikátor který jsem pochopil je čára nakreslená nad vrcholky či spodky grafu, anglicky umím jen dobrý den. Hraji si jen pro zábavu, obávám se že bych se neuživil, ale více méně náhodou jsem narazil na váš web. Existuje možnost podobného účtu v češtině? A budete někdy otevírat kurzy pro úplné začátečníky na forexu? Děkuji!

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

sta:
Trochu zbytečné zakládat nové vlákno, ale stalo se....
Sid tady má řadu perfektně zpracovaných článků o obchodování na Forexu, kde najdeš vše podstatné, takže doporučuji vše si velice pozorně přečíst. Naučíš se tam více, než jen kreslení trendových čar... :)
Co nenajdeš v seriálcích, najdeš určitě v jednotlivých tematických kategorií diskuzních fór. Například odpověď na Tvůj konkrétní dotaz, kde se dozvíš, že mezi platformy s podporou českého jazyka patří zde neustále probíraný Visual Trading.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

sta
omlouvá tě sice "začátečnictví", ale kvůli tomu nezakládej nové vlákno...demo i live účty v češtině máš např. u VT (CMS)..
Vzhledem k tomu co a jak popisuješ, bylo by dobré si projít úplné základy technické analýzy, třeba tady na finančníkovi v sekci Rady a tipy - obchodní systémy, indikátory,grafy, ..nebo Jak na.. - Forex (raději si projdi celý seriál) atd. atp.
SID

Link to comment
Sdílet pomocí služby

too sta