Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Jak se v komoditách vydělávají peníze


Doporučené příspěvky

  • 2 years later...

Zdravím,
chtěl bych se zeptat...
Jsem nováček, který se teprve chystá na back-testing. Co se týče psychologie a ztrát, tak si myslím, že nemám sebemenší problém, jelikož mám již s investováním značné zkušenosti. Mám zkušenosti ze sázkařského profibettingu (pro neznalé-skutečně to není, že přijdu do Tipsportu a na místě vsadím Akovku o pěti zápasech:)). Mám výrazné zkušenosti jak z valuebettingu (především), tak ze sázkařské burzy (live), kde jde často DOSLOVA o zlomky sekund. Asi se pousmějete, ale spatřuji spousty analogií i s tímto obchodováním a až tolik se to vlastně neliší. (pouze je tam nezbytná ta fundamentální stránka, i když znám člověka, který vydělává 90000 korun měsíčně jen přes technické parametry) Na ztráty jsem tudíž zvyklý a nehne to se mnou. Tím jsem chtěl říci, že s tímto úsekem článku naštěstí poučovat nepotřebuji.

Proč ovšem píšu tento příspěvek: Chtěl bych se zeptat, zda tady těch 60 obchodů skutečně vypovídá o úspěšnosti systému??? Ve sportovním valuebettingu totiž považuji jako vypovídající yield (=ROI neboli procentuální poměr zisků na investice) až 150-200 zápasů. Samozřejmě to taky ovlivňuje average kurz a podobně...ale 60 obchodů se mi zdá málo...