Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Parametry ParabolicSAR


xmms

Doporučené příspěvky

Mám problém s nastavením tohoto indikátoru. Některé programy nabízejí 2, jiné 3 parametry:

trade navigator:
upperlower
AF
MaxAF

ninjatrader:
acceleration
acceleration max
acceleration step

metatrader jen 2:
step
maximum

Ale při nastavení na stejnou hodnotu se v grafu zobrazí jiný výsledek. Umí někdo objasnit?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 years later...

Ahoj všem. Chtěl bych se zeptat, co konkrétně nastane, když změním hodnoty u tohoto indikátoru (používám ninjatrader) tedy:acceleration, acceleration max, acceleration step. Když jsem to zkoušel, tak jsem jedině viděl změnu, když jsem měnil ac max. Ale u ostatních dvou se graf nezměnil. Proto prosím kohokoliv, kdyby mi objasnil co vše nastavení mění. Nedařilo se mi to nikde najít. Děkuji moc (tu)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

TomTailor:
Pan Dr. Alexander Elder ve své knížce, co mám tady od Finančníků, píše, že se má zítřejší stopka posunout o rozdíl mezi extrémním bodem tržní ceny a dnešní stopkou pomocí jeho vynásobení Akceleračním Faktorem.

Ten AF pak počítá jako Počáteční akcelerační faktor plus Akcelerační krok násobený počtem svíček (kroků),
např. pro nových 9 dní tam má AF 0,02+0,02*9=0,2 což je pak rovno Maximálnímu kroku a tak se pak dál už tedy nezvětšuje a posouvá se to pak už jen po těch 20% (0,2 celku) vzdálenosti k extrémnímu bodu každé další svíčky dokud se to nepraští o cenu a začne se to počítat vzůru nohama a pak zase dokola naopak.

Takže nejdřív pěkně pomalounku, polehounku, po 2% a pak až postupně hurá po 20-ti což už vidět je.

Pak tam píše o rozumných mezích 0,015-0,025 a 0,18-0,23 ale čudlit se to dá podle libosti.:)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.