Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

ako maximalizovať zisky?


galant

Doporučené příspěvky

Som v obchodovaní úplný začiatočník a snažím sa vytvoriť si svoju prvú obchodnú stratégiu. Snažím sa používať predovšetkým trendové línie a support a rezistencie oblasti pre vstup do obchodu. Vie mi niekto poradiť, ako odhadovať výšku, do ktorej môže cena komodity vzrásť (prípadne klesnúť) ešte pred vstupom do obchodu? Chcem si vytvoriť obchodnú stratégiu s pomerom riziko/zisk aspoň 1:2. Určiť výšku akceptovateľnej straty nie je problém a poistiť si ju (pomocou stop lossu), ale ako odhadnúť, či je v trhu potenciál na zisk, ktorý mi poskytne pmer 1:2? Existujú nejaké signály resp. indikátory, ktoré mi napovedia, kam až trh môže zájsť, skôr ako vstúpim do obchodu?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

galant
Kam až trh půjde to nikdy nelze určit jak říká Sid FX je horská dráha. Je lepší obchodovat na více menších pozicí než čekat na jednu velkou, seber 10-20 dílků a domů. Jediné co můžeš ovlivnit je tvoje předem stanovená stráta a ta musí být neměnná. Je hodně indikátorů který určují směr pokud nevíš tak ti mohu doporučit ty které používám já. Je ale jedna věc která je nejdůležitější nehledě na to jaké používáš indikátory. Existuje vzorec který je uveden na těchto stránkách, který ti ukáže jestli tvoje strategie je dobrá, přečti si pozorně první a potom druhý odkaz www.financnik.cz/art/fin_home/komodity-jak-se-vydelavaji-peniz.html a www.financnik.cz/art/fin_home/jak-se-v-komoditach-vydelavaji-penize-II.html

Link to comment
Sdílet pomocí služby