v prvom rade sa Vám chcem predstaviť. Volám sa Lukáš, mám 21 rokov a pochádzam zo západného Slovenska. K tradingu som sa dostal čistou náhodou pred asi 2 rokmi, nájdením Vašej stránky finančník.cz Pár mesiacov som sa venoval hlavne štúdiu a trochu sledovaní grafov a obchodovaním na demo účtoch. Bohužiaľ ma to odradilo a dal som si pauzu. Asi pred 2 mesiacmi som sa k tomu zasa dopracoval a už som si povedal že dám do toho všetko.
Momentálne študujem knihy, videá, články, v podstate všetko na čo narazím a testujem na Tradingview a demo účtoch.
Chcem sa spýtať či má niekto skúsenosť s Tradingview napojením na brokera AMP Futures (momentálne mám demo účet a funguje super )
Ak mi všetko bude fungovať chcel by som začať s vkladom +- 2000€ a obchodovať na:
Crude light (globex)
e-mini s&p 500
Vedeli by ste mi ešte odporučiť nejaký trh? Prípadne odporučiť iného brokera a platformu?
Upozornění: Všechny informace poskytované na Financnik.cz jsou určeny výhradně ke studijním účelům témat týkajících se obchodování na burze a neslouží v žádném případě coby konkrétní investiční či obchodní doporučení. Provozovatel serveru ani jednotliví autoři nejsou registrovanými brokery či investičním poradcem ani makléřem. Jsou-li na stránkách zmiňovány konkrétní finanční produkty, komodity, akcie, forex či opce, vždy a pouze za účelem studia obchodování na burze. Vydavatel serveru není zodpovědný za konkrétní rozhodnutí jednotlivých uživatelů. Burzovní obchodování a investování s finančními instrumenty (a komoditami obzvláště) je vysoce rizikové. Rozhodnutí obchodovat komodity a akcie je odpovědností každého jednotlivce a jedině on sám nese za svá rozhodnutí plnou odpovědnost. Nikdy se nepouštějte do obchodů, jejichž podstatě plně nerozumíte. Pamatujte, že burza má svá pravidla, kterým je třeba porozumět, než začnu riskovat své vlastní peníze!
Otázka
lukino60
Dobrý deň,