Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
  • 0

Traginview s AMP FUTURES? Na aký trh sa zamerať?


lukino60

Otázka

Dobrý deň,

v prvom rade sa Vám chcem predstaviť. Volám sa Lukáš, mám 21 rokov a pochádzam zo západného Slovenska. K tradingu som sa dostal čistou náhodou pred asi 2 rokmi, nájdením Vašej stránky finančník.cz Pár mesiacov som sa venoval hlavne štúdiu a trochu sledovaní grafov a obchodovaním na demo účtoch. Bohužiaľ ma to odradilo a dal som si pauzu. Asi pred 2 mesiacmi som sa k tomu zasa dopracoval a už som si povedal že dám do toho všetko.

Momentálne študujem knihy, videá, články, v podstate všetko na čo narazím a testujem na Tradingview a demo účtoch. 
Chcem sa spýtať či má niekto skúsenosť s Tradingview napojením na brokera AMP Futures (momentálne mám demo účet a funguje super )
Ak mi všetko bude fungovať chcel by som začať s vkladom +- 2000€ a obchodovať na:
Crude light (globex)
e-mini s&p 500
Vedeli by ste mi ešte odporučiť nejaký trh? Prípadne odporučiť iného brokera a platformu? 

Ďakujem :)

Upraveno uživatelem lukino60
Link to comment
Sdílet pomocí služby

8 odpovědí na tuto otázku

Doporučené příspěvky

  • 1

Lukino