Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Technické problémy s IB


Eva2

Doporučené příspěvky

Antmant:
Přes víkend je ostrá verze TWS mimo provoz, funguje pouze na demoverze. Nyní (v neděli od 19:00 hod.) už se lze přihlásit, pokud to zkusíš, mělo by ti to jít. Tvůj problém nesouvisí s aktualizací, i hodně starý TWS software je funkční. Pokud se týká hlášení o aktualizaci, je to běžný stav - viz předchozí příspěvky.
Protože Sierra bere data z TWS (pravděpodobně to tak máš nakonfigurované), tak se ti nerozběhne, pokud není TWS spuštěné (takže nyní už ti to zřejmě půjde). Aby jsi spustil Sierru bez živých dat z TWS, po přihlášení stiskni tlačítko DN v nástrojové liště (= Disconnect from Data Feed) a budeš ji moci používat například na práci s historickými grafy.

Richard

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to antmat:
Já měl přesně stejný problém: po spuštění platformy mi to psalo, abych upgradoval, že moje verze přestane být podporována. Při snaze aktualizovat mi to, ale oznámilo že mám poslední verzi.

Problém jsem nakonec vyřešil přes stránky IB kde jsem stáhnul ručně poslední verzi "standalone TWS", tu spustil a bylo po problému.

Ahoj.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim. Mam problem. Zakoupil jsem si u IB zpravodajstvi Reuters Bridge Channel. Samo o sobe to zabralo nekolik mesicu, ale to ted necham stranou. Vysledkem je, ze od 1. cervna jsem prihlasen. ALE nejsem schopen se k datum dostat. Na vine je technicky problem. Pod menu HELP v TWS by melo byt spoustu polozek, jedna z nich Reuters ... a to i pro uzivatele, ktery si Reuters ... neplati. V mem TWS mam ale jen dve (about TWS a Show hotkeys). Prosba spociva v tom, jestli byste se nekdo nekouknul do vaseho TWS pod Help a neposlal mi sreenshot (zmacknout alt+prtscreen, tim se obraz okna ulozi do clipboardu; pak otevrit malovani nebo jiny graficky program, v nejhorsim i word, a zmacklnout ctrl+V). Emailem komunikuju s nejakou Jannet z IB, ktera mi poslala svuj screen a opravdu to tam ma. Pak napsala, ze uz nevi, co by mi poradila. Mam W XP+SP2, Java hlasi posledni verzi, TWS se upgradeovalo dneska, furt stejny. Zkusil jsem vsechno mozny, vcetne nainstalovani na kamaraduv comp u neho doma. Furt stejny. Zkusil jsem vsechna mozna nastaveni se stejnym vysledkem. Prave zvazuju, jestli mam zacit byt na IB neprijemny, ale porad je moznost, ze nekde chybuju ja. Sreenshoty jsou zde, doufam, ze pujdou prilozit. Anebo slovne popiste, kdyby v tom byl problem. Dik moc Fugi

3767

3768

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim. Mam problem. Zakoupil jsem si u IB zpravodajstvi Reuters Bridge Channel. Samo o sobe to zabralo nekolik mesicu, ale to ted necham stranou. Vysledkem je, ze od 1. cervna jsem prihlasen. ALE nejsem schopen se k datum dostat. Na vine je technicky problem. Pod menu HELP v TWS by melo byt spousta polozek, jedna z nich Reuters ... a to i pro uzivatele, ktery si Reuters ... neplati. V mem TWS mam ale jen dve (about TWS a Show hotkeys). Prosba spociva v tom, jestli byste se nekdo nekouknul do vaseho TWS pod Help a neposlal mi sreenshot (zmacknout alt+prtscreen, tim se obraz okna ulozi do clipboardu; pak otevrit malovani nebo jiny graficky program, v nejhorsim i word, a zmacklnout ctrl+V). Emailem komunikuju s nejakou Jannet z IB, ktera mi poslala svuj screen a opravdu to tam ma. Pak napsala, ze uz nevi, co by mi poradila. Mam W XP+SP2, Java hlasi posledni verzi, TWS se upgradeovalo dneska, furt stejny. Zkusil jsem vsechno mozny, vcetne nainstalovani na kamaraduv comp u neho doma. Furt stejny. Zkusil jsem vsechna mozna nastaveni se stejnym vysledkem. Prave zvazuju, jestli mam zacit byt na IB neprijemny, ale porad je moznost, ze nekde chybuju ja. Sreenshoty jsou zde, doufam, ze pujdou prilozit. Anebo slovne popiste, kdyby v tom byl problem. Dik moc Fugi P.S. nejdou mi prilozit obrazky, mam je u sebe na strankach, ale nechci porusovat pravidla. Zkusim to jeste jednou za chvili.

3769

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim,

obchoduji zive ER3min a v posledni dobe me Sierra velmi spatne zobrazuje svice /graf Heikin Ashi/. Svice me nenabihaji jako v minulosti ale treba po 20-30 sekundach nebo najednou vyleti o 0.4bodu na horu nebo dolu.
Volume me ukazuje nesmyslna cisla kdy jej mam v aktivni obchodni dobe kolem 100 a najednou vyskoci na 8000 a pote zase stovky. Je to pro me velmi neprijemne mam nizke PT a SL a kolikrat se treba 1min. nic nedeje. Kazdou chvilku me automaticky hlas na Sierre upozornuje na to bych zkontroloval Data Feed.
Prosim o radu jestli nekdo z Vas mel podobny problem - internet mam velmi rychly.

velice dekuji za radu

Focus

Link to comment
Sdílet pomocí služby

focus:

asi zas tak moc nepomohu, mohu jen porovnat se svým stavem - obchoduji ER2 jak vy a na grafy QuoteTracker a občas, pokud je náhle silné volume (nad 2 tis. za min) občas data od IB vynechávají (spíše se opozdí). Ale třeba na max. 5 sekund rozhodně ne na 20 sek.
Jinak to, že máte rychlý internet nic neřeší. Např. u Wi-Fi může být rychlost vysoká, ale odezva hrozná. Myslím tím, že potřebujete spíše kvalitní odezvu.
Zkuste kliknout na Start/spustit a napište: cmd
potom do otevřeného přík. řádku napište: ping www.google.com -t
nechte běžet delší dobu (třeba půl hodiny) a potom zrušte klávesy CTRL + C
dole se vám ukáže malá statistika odezvy

já mám např. průměr cca 35 ms, další důležitý parametr jsou ztracené (čím méně tím lépe, já mám např. za 2 min 1 ztracený)

Jinak tradiční postup, který bych zkusil - odinstalovat Sierru, vypnout a zapnout API v IB TW. Nainstalovat znovu Sierru.

Snad aspoň tohle helfne.

Honzin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj zkušenější,
zakládám účet u IB.Formulář a doklady jsem odeslal před patnácti dny ve formátu jpg.s hotmail adresy založené pro tyto účely a stále se mi po břihlášení k IB stránkám, ke stavu aplikace, ukazuje, že je dokončena, ale stále čekají na doručení dokladů.Ty jsem zasílal dokonce dvakrát. Můžete mi sím sím prozradit jak dluhá je doba, než si jich všimnou a v pravé kolonce mi nebudou červeně psát not received (nepřijato).Myslím, že chybu jsem ve vyplňování neudělal.Vše jsem naťukal podle návodu od Tomáše....Děkuji

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Díkas Adame,
leč pro mě neoptimistická odpověď:-(. Já jim psal na ten mail pro Evropské klienty a žádná odpověď. Dneska pro Americké i s další přílohou mých dokladů a zatím také nic. Počkám ještě do pondělí. Ten chat jsem nenašel....:-(...Odesílal jsi je na tento mail: newaccounts.uk@interactivebrokers.co.uk ,bo jinam? Dík..

Link to comment
Sdílet pomocí služby

u mna tiez otvorenie uctu trvalo necele 2 dni a ked som k tomu uctu vytvaral dalsie loginy omylom som nevytlacil dokumenty co chceli poslat, tak som im napisal mail na tu uk adresu ze som sa pomylil nech na tie ostatne dokumenty necakaju a zmazu to z mojho uctu, do dvoch dni aktivovali nove loginy na ktore som poslal papiere a tie ostatne pending documents zmazali. Trochu som tam posachoval lebo som chcel aktivovat k uctom IP restriction, predtym to asi vobec nebolo k individual uctu mozne ale nastastie mi ta polozka pred mesiacom v menu pribudla :-)
Dusan

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...