Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Komentáře a tipy k vývoji měnových párů - III.

Sid

Doporučené příspěvky

• Odpovědí 2,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Radovan65
srandisto :)

no podle toho co jsem uved tak je to NFP, a možná ještě kanadská nezaměstnanost, u mě necinká každý den, ale jen občas zato někdy i vydatně. Jinak k tvému dotazu od posledně, až budu mít na účtě 100 k, tak stejně nebudu mít v pozici 3 loty bez SL, ale dle plánu 10 lotů, ale se SL 25-30 pips. :)

Sdílet pomocí služby

to all: Dostal se mi do rukou tento text. Z něho vyplývá, že některé reporty jsou soukromého charakteru, k obchodování dle autora nejisté a manipulovatelné. Zajímá váš pohled.

As you know, there isn't much of interest out before Non-Farm Friday. True to its reputation, it is almost like the calm before the storm as I can't remember a week so devoid of reports. I could see by the market action that a lot of people traded the ISM this morning. (As most of you you know, I dropped out of trading the private reports and subscriber based reports since I can't get a level playing field like official indicators.) We saw the "fxcm hyped" report of ISM being one of the most market moving reports this year and even ForexFactory fell for it by giving it a red thingy.

Yes, it usually moves on the day of the report, but not so much at report time. Just like the University and some Housing reports, the ISM's are private company reports and only those on the inside (subscribers and otherwise) can really make money on the release spikes. In my opinion, they don't have the security of the official government reports (?) so i don't like to trade them. Most of the move is already on its way by report time.

I watched and shook my head as the brokers had a heyday with the small traders who thought it was a tradeable report on a level field. I told everyone in the group to use demos and I know most of them took me serious on that. This report is fun to play with but never put money on it unless you really know what you are doing. There are too many solid reports to waste your real money on reports like ISM.

Sure, overall movement for the day was recorded in the hundreds but it all came about through a rumour circulating that the number would be less than 50. Early morning, the US dollar began to weaken against the euro. When the report finally came out, it was bad, but not as bad as the movement prior to the report had built in. It had to make a correction before moving on. And it did. So, over the rest of the day, it began to go where the economic conditions tell it to go.

For the interest rate differential traders out there, keep in mind the eurusd going up is in the reverse condtion for the system I talked about to work. The positive interest rate differential is sell eurusd right now. The US is paying 4.825 and the Euro 3%. It scares the heck out of me going with a sell eurusd these days unless I am in and out quickly. I don't like the timing yet of differential trading.

přikládám zdroj: tradecallsroom.com

Sdílet pomocí služby

timd
v USA se prodejem "zaručených zpráv kolem burzy a financí" živí celkem dost lidí - nic nového pod sluncem, je na traderovi nechť si vyzobne to co má hlavu a patu a nejraději z více zdrojů....z tohoto pohledu je dvacet, třicet reportů soukromého charakteru (cca počet firmiček, které se tím živí) - 100 lidí = 100 názorů...a zmanipulovat se dá vše - i dav FX dychtivců v USA..:-). Onu ISM nemá asi autor teď moc rád..:-). Spíše bych studoval zdroje, jako jsou Bloomberg, Yahoo a Reuters...ti alespoň kumulují více zdrojů a oslovují pravidelně více analytiků...
Zaujala mne ale na tvém odkazu dole, při prokliku, taková malá školička FX Fundamentů..dost užitečné hlavně pro nováčky, včetně zdrojů a doporučuji všem prostudovat...tradecallsroom.com/HowITrade1.html - pak jen proklikávat na další stránky..dobré jsou i následné stránky kanaďana Tom Yeomanse fundamentalforex.com/about_us.html , který se specializuje jen na obchody podle fundamentů...
SID

Sdílet pomocí služby

To Holoubek:
Neříkám, že informace z tvého zdroje neproběhla, ale že neměla takový dopad. 70 pps před důležitými daty, když se všichni snaží zaujmout co nejvýhodnější pozici, je dost. Zvlášť když ten zdroj je z Německa. Spíš bych řekl, že ty remours to přisolily. Pozice jsem otevřel před i po. Peace.
saba

Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

• Vytvořit...