Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Když nevíte kudy kam (3): snižte očekávání


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 45
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Zdravím,
ač jsem nováček v diskuzi, toto fórum sleduji se zájmem několik let. Tento článek, který napsal Tomáš se řadí podle mého názoru k nejlepším. Na první pohled je velice jednoduše popsáno, coje pro mnohé začínající obchodníky nepřekročitelnou hranicí a to je skutečné obchodování na plný úvazek. Mnozí se k tomuto kroku nikdy neodhodlají protože nemají odvahu jít do tzv. nejistoty a vzít na sebe skutečnou odpovědnost za svoje příjmy.

Super článek - děkuji.

P.J.








Link to comment
Sdílet pomocí služby

Vyborny clanok, prave nam s kolegom prisiel vhod.
V piatok presiel mesiac co sme po prestavke zacali znovu obchodovat a skoncili sme v zisku 880$ na TF trhu. Boli sme na tom lepsie, ale v poslednom tyzdni sme mali 4 straty po sebe. Samozrejme som to chapal ako sklamanie spadnut z pekneho zisku 1350 na 880, ale fakt je, ze aj 880$ ci aj len 500 $ pravidelne na mesiac/kontrakt je skvely vysledok na zaciatok.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

hodně mě tento článek oslovil,