Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: 21. Obchodní deník


Doporučené příspěvky

  • 1 year later...

Již nějakou dobu studuji informace o forexu, za vcerejsi den jsem na demu vydelal 150dolaru (ucet 1000USD, 0,1lot), s tim ze jsem je tentyz den jeste zratil.. Proto bych rad jako novacek oteverel diskuzi na tema backtesting, abych byl schopen analyzovat co delam spatne.

Byl bych vdecy za nejake prakticke rady jak provadite backtesting u Forexu.

Diky!

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 týdny později...

Dobrý den,

já bych se chtěl zeptat jak je myšlená tato část s deníkem

Vstup

Vstupní cena, za kterou chcete do obchodu vstoupit. Bez naplánování této informace nemůžete nikdy žádný obchod uskutečnit. Vstupovat do obchodu bez plánu, zcela impulsivně a bezhlavě je nejlepší způsob finanční záhuby. Proto, VŽDY svůj vstup do obchodu nejprve plánujte, až teprve posléze realizujte.

jak můžu vědět za jakou cenu chci nastoupit když třeba v intrtadením obchodování na mě vybafne dvojité dno? tohle přeci nejde naplánovat. Omlouvám se za tento dotaz pokud je příliš stupidní asi jsem špatně pochopil jak je to myšleno. díky.

-> code: myslím že by Vám odpověděli kdyby jste svůj dotaz zařadil do jiného téma (Backtesting a papertrading) :)

hezký den..
Pepa

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 týdny později...
  • 1 year later...
  • 2 years later...

Zdravim ,
nieje skor obchodny dennik mysleni pre pozicne obchodovanie ? predsa pri nom vznika dostatok priestoru na planovanie a pisanie vsetkych informacii vcas do denniku. Kedze pri intradennom je planovanie menej mozne ked nevieme ako konkretne sa bude trha ocakavat tam budeme skor vstupovat na zaklade systemu. A ked uz vstuppime kym zapiseme vsetky informacie mozeme strati cenne minuty a presvihnut vystup. Alebo pri intradennom sa to riesi dodatocneho pisania ked je uz po obchode?

Link to comment
Sdílet pomocí služby