Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Náhodné vstupy a RRR: Pohled Tomáše


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 33
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Dobrý den Tome, chtěl jsem se zeptat u posledního obrázku jste používal protitrendové patterny jaké ? Já jsem byl na vašem kurzu již před 4 roky a vím jen o 0/100 a Extremcross protitrendový. Teď hledám nějaký další jednuduší systém a ta vaše equity na posledním obrázku mě zaujala a chtěl bych si to ručně natestovat a pak uvidím. A jestli vás mohu poprosit o nějaký malý tip k tomu testu na co se zaměřit. Předem děkuji Laďa (tu)

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Nebyly to protitrendové patterny, jak píšu, bylo to pouze testování situace, kdy jsou CCI v Extrému, což je základní stavební kamen protitrendových patternů FinWin. Bylo to testování koncepční, nikoliv přímo konkrétních patternů.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Dobrý den Tomáši,
protože již chvíli zvažuji podobný přístup - smluvit si na backtest programátora, rád bych se zeptal v čem a na jakých datech jste tyto testy prováděli? Bylo to přímo v exceli? Nebo by bylo vhodnější investovat do analytické platformy jako je například Multichart?

Děkuji za odpověd.

Dobré obchody,
P.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Pokud se mohu vyjádřit jako programátor, tak obojí je možné a obojí má své pro a proti.

Excel - rychle si uděláte jakékoliv grafy, přepočty jsou názorné a lze se s tím hodně hrát. Nevýhoda je, že na automatické exekuce se to sice použít dá, ale má to háčky a zádrhely.

Multicharts apod. - kromě backtestů to můžete rovnou i naprogramovat jako automat, zen SW je k tomu přímo určen a používají jej tisíce lidí, tzn. odzkoušená varianta.

Data - cokoliv, IQFeed je asi nejlepší za ty peníze co může být.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Díky za povzbuzení směru testování, kterým jsem se také vydat sám. Já si napřed vytvořím v Ninja Traderu přes strategy analyzer staregii. (vycházím z knížky Larryho Williamse Dlouhodobá tajemství krátkodobých obchodů) Pak výstup obchodů exportuji do excelu kde jej pomocí VBA díle zpracovávám s dalšími filtry jako je den v týdnu, nebo v měsíci
Honza

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 4 týdny později...

Moji milí přátelé!

6 let jsem věnoval ( velmi VELMI intenzívně ) pokusům o zkrocení
bestie jménem trh. Věnoval jí každou volnou chvíli svého života ( té nejcennější komodity, co všichni máme ).

Abych to zkrátil: nemáme žádnou šanci, naprosto žádnou vydělat v dlouhodobém horizontu třeba jen dnes již neexistující haléř!

I zde uváděné náhodné vstupy.

Zkoušel jsem vše možné i nemožné, komodity, forex, opce..., vyzkoušel jsem desítky strategií a systémů, krátké i dlouhé timeframy, zvládnul psychologii trejdování, naučil se aplikovat money management, position sizing, když začalo něco vypadat nadějně tak jsem to přepsal do EA ( robot )abych se konečně vyspal. Zkusil obchodování zpráv ( i za použití 2 automatů, jeden od docela renomované firmy ), měnil brokery dle velikosti spreadů a rychlosti přístupu na jejich servery ( ping ), obchodoval v určitých časech, zkoušel breakouty, price action, nestandartní indikátory ( např. Renko ), metodu zde nastíněné náhodné procházky, všechny možné i nemožné patterny, pivoty u měn zdánlivě je respektující - AUD. Korelace měnových párů, korelace zlata s AUDUSD nebo korelaci USDCAD s OIL, relace otevíracích cen a třeba i "moderní" hlouposti typu "Market Profile".
Atd, atd. ...
Dál už byste to asi číst nikdo nechtěl a tak dávám svoji nejdůležitější radu:

I já si myslel, že vydělám "velkou dřinou ty nejlehčeji vydělané peníze".
Chtěl jsem se zbavit mojí nenáviděné práce a konečně zahodit svůj budík...

Ušetřím vás zklamání, které by vás stálo mnoho peněz. Já jsem těch -600K CZK zaplatil za vás!

NETREJDUJTE!!!, protože tahle hra nebyla vymyšlena proto, aby na ní někdo někdy vydělal! Bohužel.
Nevěřte nikomu, že tady něco vyděláte - brokeři si zaplatí kohokoliv aby tvrdil opak - i na mne to zkoušeli 2 brokerské firmy! Kdo si myslíte, že píše knihy o "úspěšném" trejdingu?

NETREJDUJTE!!!
Nejde to. Prostě nejde. Smiřte se s tím.
Abych byl přesný: náhodou se vám chvíli podaří možná snad párkrát něco ( i hodně) vydělat. Ale velmi rychle to vrátíte - a ujišťuji vás, že vrátíte pravděpodobně ještě více, než byl váš původní depozit!

Váš
arcturus

NETREJDUJTE !!!
(Silně pochybuji, že to pánové Nesnídal s Podhajským pustí dále, ale píši to všem jen kvůli svému svědomí !).

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

to Arcturus,

doufám že s tradingem nemáte v plánu seknout, avšak, pokud jste tak udělal, zvažte jeho opětovný návrat. Dle příspěvku jste si prostě jen prošel tím, čím si projde dřív nebo později úplně každý trader, pokud se tomu věnuje dostatečně dlouho. Jste evidentně dlouho zažíval frustraci a hlavně jste si uvědomil, o čem všem trading NENÍ, a tak nezbývá než se upnout k tomu úplně poslednímu co komu přijde na mysl, a to je k obchodníkovi samotnému. Evidentně vidíte, že to co hledáte na trzích najít prostě nemůžete. To je pravda. Jde to najít jen v sobě, trhy ani trading z Vás sami o sobě neudělají boháče (k tomu opravdu nevznikly), a ti co se o to pokouší, končí přesně jak popisujete Vy - s negativním úhlem pohledu. V mnohém máte pravdu a věřím, že to tak cítí mnoho zdejších lidí, či snad budou cítit později, až dostanou hodně krát přes hubu.
Chyba v tom co píšete je snad jen jedna, a to, že pravděpodobně zaměňujete trading s tím co popisujete takto:
[ital] "Zkoušel jsem vše možné i nemožné, komodity, forex, opce..., vyzkoušel jsem desítky strategií a systémů, krátké i dlouhé timeframy, zvládnul psychologii trejdování, naučil se aplikovat money management, position sizing, když začalo něco vypadat nadějně tak jsem to přepsal do EA ( robot )abych se konečně vyspal. Zkusil obchodování zpráv ( i za použití 2 automatů, jeden od docela renomované firmy ), měnil brokery dle velikosti spreadů a rychlosti přístupu na jejich servery ( ping ), obchodoval v určitých časech, zkoušel breakouty, price action, nestandartní indikátory ( např. Renko ), metodu zde nastíněné náhodné procházky, všechny možné i nemožné patterny, pivoty u měn zdánlivě je respektující - AUD. Korelace měnových párů, korelace zlata s AUDUSD nebo korelaci USDCAD s OIL, relace otevíracích cen a třeba i "moderní" hlouposti typu "Market Profile"."[/ital]
- Tohle ovšem trading není, trading jste ve skutečnosti nikdy nedělal a zanevřel jste na něj jen kvůli falešné konstrukci toho, o čem trading skutečně je. Všechno co popisujete jsou jen malinkaté, opěrné berličky, k vydělávání vám v žádném případě pomoci nemohou, co mohou, je to po nějakém čase usnadnit. O tom trading není, a pokud nevíte o čem je, dobře jste udělal, že přehodnocujete svůj přístup, protože Vaše dosavadní cesta nikam nevedla.
Vypadáte takto, jako přemýšlivý člověk, zkuste si nad tím chvíli sednout, uvědomit co to co tady píšete, co píší ostatní profesionální obchodníci. Čtěte mezi řádky, začněte se na trading dívat úplně jinak. To co jste doposud dělal, jednoduše trading nebyl...

Přeji vám jen to nejlepší, na Vašíí cestě, ať už bude jakákoliv.
Peace.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

to Arcturus:

Pôvodne som chcel reagovať na Váš príspevok ironicky, ale povedal som si, že to nebude správne a venoval som energiu užitočnejším smerom.
Keď som sa tu neskôr vrátil a prečítal som si reakciu od "deluxe", uvedomil som si, že toto je tá správna reakcia a moje ego mi zabránilo reagovať podobným štýlom.

Prečo o tom píšem a poukazujem na to? Pretože k správnemu prístupu k tradingu patrí aj víťazstvo nad vlastným egom (konštruktívna rada namiesto irónie), duševná vyrovnanosť a pozitívny náboj, ktorý je v jeho príspevku obsiahnutý. Žiadne analýzy, indikátory ani ostatné technické pomôcky nenahradia duševnú výbavu tradera a to je smer, ktorým je potrebné sa uberať.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.