Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Caute,
na tomto fore som nebol uz dlhsi cas, no tradingu som sa venoval nadalej(je to uz asi 3/4 roka) a konecne uz by som chcel zacat obchodovat live, ale Fx. Pisem do tejto sekcie kvoli tomu, ze sekcia o Fx sa zda byt mrtva. Akeho brokera by ste mi doporucili? Na zaciatok si chcem otvorit micro account s vkladom 1000 USD, na zaciatok si viac nemozem dovolit, kedze som student. =D
Mate niekto skusenosti s tymto? www.alpari.co.uk/en/trading-accounts/micro.html

Link to comment
Sdílet pomocí služby

heczkova.eva: ja mam demo od oanda.com a som spokojny, vynikajuce spready, neda sa to porovnat s uctom, ktory som mal od markets.com/sk ... vyhoda je aj to, ze demo tam neexpiruje, takze nemusis stale zakladat nove ucty.

yord: Ahoj, snazil som sa pozerat podla recenzii, ale pravdu povediac, z toho co pisali traderi, tak na zaklade toho sa velmi rozhodnut nedalo. Tak som skusil oandu a som s tym spokojny, super spready, rychla realizacia prikazov, nemam co vytknut. Mozno predtym nez pojdem live, skusim este Alpari. Ak sa rozhodnes pre Alpari, tak mozes potom napisat, ake to je, celkom by ma to zaujimalo. Ty sa chystas obchodovat demo, alebo uz ides live?

Link to comment
Sdílet pomocí služby