Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Brokerská společnost Harpoon capital corp.


Doporučené příspěvky

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat. Jsem úplný nováček v oblasti komodit. Mám načtený manuál, pravidelně testuji své strategie na TNT, ale jelikož je mi 16 let, tak mám ještě 2 roky čas. Chci si samozřejmě udělat pár kurzů, které financnik.cz nabízí.To víte student Obchodní akademie to má v krvi...ale k věci. Poslední dobou se zajímám o brokerské společnosti. Jeden z adminů financnik.cz mě informoval o Harpoon capital corp. Pročetl jsem proto jejich nabídky a udělal jsem si na ně určitý názor. Ale přeci jenom by mě zajímalo, zaký názor na ně máte Vy, obchodníci. Rád bych znal Vaše zkušenosti. Děkuji mnohokrát!

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj všem, též bych rád zareagoval na link, který postnul Vlastas.
Předem ale upozorňuji, že jsem primárně ID trader, pozičně se teprve "rozjíždím".
Co se tedy týče Harpoon a p. Kose, pak informace v linku od Xtradera můžete myslím brát jako relativně zastaralé. Harpoon už má komise nižší, pro čtenáře finančníka dokonce nabízí další slevu. I telefonní komunikace je už na lepší úrovni - po většinu času se dovoláte bez problému. S hlídáním pozice je to skutečně na soukromé dohodě. Je pravda, že rychlost reakcí na trh není úplně nejvyšší, ale zase chápu, že p. Kos má mnoho dalších klientů. Já navíc přecházel k Harpoonu od p. Večeři a z tohoto pohledu musím říci, že jsem si výrazně polepšil. Celkově vzato tedy spokojenost. Možná ne naprostá dokonalost, ale co slýchám jaké mají lidé problémy s Collosseem nebo již zmíněným p. Večeřou, tak je to asi jeden z těch solidních výběrů. Navíc telefonáty do USA vás stojí naprosté minimum :-)
Ahoj,
Vladimír

Link to comment
Sdílet pomocí služby