Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Chybova hlaska v Sierre


PD

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 42
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Aha, tak proto mě to nešlo :)

chci se zeptat...

Když si objednám Serru, třeba i přes server finančník.cz

tak za tu cenu, která je tam uvedená koupím jen samostatný software?

Dále v cenně 25 USD/měs. dostanu i live ?... právě jsem se díval tady na video tutoriál a je tam potřeba si přikoupit určitou burzu např s e-mini trhy za dalších 25 USD?

Nevím jestli to chápu správně..

díky za upřesnění

Michal

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 10 months later...

Dobrý večer,

Nevim kam jinam bych to měl napsat, ale při spuštění SCH se mi zobrazí v dialogovém okně "Nelze vytvořit položku databáze mapovače koncových bodu" a program se mi neotevře. Nevíte co s tim je? Program jsem dokonce přeinstaloval a stáhnul znova ale když otevřu instalační soubor, tak mi to napíše znova. Jiné programy mi fungují normálně. Díky

S pozdravem

Honza

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 týdny později...

Zdravim,

prosim o radu. Pri nacitani historickych ID dat se mi objevuje chybova hlaska na zlutem podkrese: Symbol Expired. Click to Perform Rollover. a chybi tam cast obdobi konkretne napr. YMU1 zacina az 18.8. 2011. Po prokliknuti se sice objevi dialog, kde muzu nacist YMZ1 s libovolnym poctem dnu nazpet, coz sice funguje na chvili, ale pripada mi to neohrabane. Nicmene po opakovanem spusteni chartbooku se situace opakuje. Jedna se o systemovou chybu, mam na backtest vybranych 6 mesicu max 3 roky zpet a pri kazdem spusteni se tohle stane minimalne s jednim z nich. Nevite nekdo co muze byt problem? Diky.

Petr

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 year later...

Zdravím kluci,
pro obchodování používám Sierru.Účet mám na Velocity. Poprvé jsem vyzkoušel zadat obchod se stop-lossem ( 4 tiky), vypnul to a odešel. Když jsem za hodinu vrátil, přihlásil se do Sierry tak stop-loss nebyl nebyl zobrazen a já byl 11 tiků v mínuse takže jsem z toho ručně musel vystoupit. Reklamoval jsem to na Velocity, poslal jsem operátorovi data co chtěl i výpis a on tam nic nevidí a pořád chce něco dokládat. Je mi divné, že si nemůže tyto data zjistit sám. Můžete mi někdo poradit na koho se obrátit?
Stává se vám to taky?
Díky za odpovědi
Luděk

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 týdny později...

Zdravím všechny,

obchoduji přes sierru a mám účet u Interactive brokers.Chtěl jsem otevřít obchod a vyskočila na mě tahle chyba ,nevíte někdo prosím co s tím dělat? Děkuji moc.

Trading Message from IB: Order Event Warning:Attribute 'Outside Regular Trading Hours' is ignored based on the order type and destination. PlaceOrder is now being processed.. Error Code: 2109. ServiceOrderID: 194. | 2013-08-26 08:31:08
Trade Order Error - IB open order update. Order reported as Inactive. Internal Order ID: 5764. Symbol: EUR.USD-CASH-IDEALPRO | 2013-08-26 08:31:08
Trading Message from IB: Order rejected - reason:No IDEALPRO trading permissions. Error Code: 201. ServiceOrderID: 194. | 2013-08-26 08:31:08

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 years later...

Bohužel mám stejný problém.

Trading Message from IB: Order Event Warning:Attribute 'Outside Regular Trading Hours' is ignored based on the order type and destination. PlaceOrder is now being processed.. Error Code: 2109


Snažím se na to přijít celý den. Updatoval sem TWS, API, Javu i Sierru. Také jsem zkoušel povolit v TWS - Edit - Global Configuration - Presets - Allow order to be actived, triggered, or filled outside of regular trading hours (if available), ale bez výsledku.

Nevíte někdo jak to vyřešit?

Díky za rady.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 týdny později...

×
×
  • Vytvořit...