Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Podrobný popis nastavení WoodiesCCI systému v SierraChart


Doporučené příspěvky

  • 3 months later...
  • Odpovědí 54
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

  • 1 month later...
  • 2 týdny později...
  • 3 týdny později...

Rád bych otestoval WoodiesCCI systému v SierraChart, nicméně nemám zatím otevřený účet u IB (a ani nikde jinde) a demoúčet u IB nic neřeší vzhledem k poničeným datům jak píšete ve článku jak na Sierra Char a IB propojení (viz. věta: Pokud účet u IB nemáte, nemá smysl napojovat Sierra Chart na volně dostupné demo na stránkách IB - demo poskytuje záměrně poničená data, která nemá smysl zobrazovat do grafů.).
Jak tedy můžu získat data (a v jakém formátu) je propojit se Sierra Chart?
Předem děkuji za odpověď.
Brdy

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahojte tradeři

jsem začátečník a nyní pilně studuji co se dá. Už bych ale rád proniknul do praxe a začal něco zkoušet.
Nejvíce mě zajímá Woodies CCi.
Může mi někdo prosím poradit jak s bludiště informací ven a navést mě jednoduše jak si stáhnout graf a data?
Uplně mi nyní splývají pojmy Sierra, IB,knihovna dat,pftrader,platforma ...atd.
Nyní chci pouze backtestovat a papertradovat.
Obávám se, že se tím neprokoušu.

Díky

DavidH

Link to comment
Sdílet pomocí služby

To DavidH

Na backtestování je možno(a zde doporučováno) používat Sierru(dá se pronajmout přes finančníka), do něho se dají koupit data od SC Magic, nejlépe 2.sec data trhu co chcete obchodovat(stačí kouknout na www.emini-data.ic.cz/data.html a máte Russel 2000,S&P a Dow Jones vše e-mini zdarma).
To na backtestování stačí a až začnete někdy v budoucnu papertradeovat stáhnete si Bracket Trader(nebo Tsim) oba zdarma, propojíte se Sierrou a můžete papertradeovat.

Na www.financnik.cz/exe/sierra/ si Sierru můžete pronajmout a je tam i dost praktického videotutoriálu.