Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Stavíme byznys jménem trading II.


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 35
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Upozorňuji, že 15 minut denně na opce se mi zdá podceněné, pokud vše nezvládám "levou zadní".
Pokud studuji a do obchodování počítám
1. studování jak funguje můj nástroj, ve kterém si připravuji obchody
2. studování různých článků o strategiích (condor atd.) na internetu (každý autor má svůj pohled a je užitečné si přečíst vysvětlení více autorů)
3. sledování diskusí, kde natrefím na zrnka, která mi mohou pomoci, nebo mohu pomoci já)
4. vedení deníku a jeho vyhodnocování
5. mám otevřeno 8 - 10 obchodů (což je nutné, abych neměl všechna vejce v jednom košíku) a každý den pro jistotu každý obchod přehlédnu a znovu promyslím (i když se většinou tyto obchody vyvíjejí pomalu, osvědčilo se mi to),
tak spotřebuji času řádově více. Možná mám nižší IQ, nevím.
A všechen ho počítám do obchodování, protože kdybych obchodovat nechtěl, tak bych všechen tento čas ušetřil.
To je můj pohled na množství času.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zvědavec :
Samozřejmě jsou mezi námi dlouholetí zkušení obchodníci a stabilně profitující tradeři, kterým stačí 3-5 minut denně na opce. Osobně věnuji opcím v průměru 15 minut denně. A méně si férově nedokážu představit.
V těchto dnech jsem v pozicích, stačí mi jen kouknout na Net Liquidation a zda se něco zásadního neděje na trzích (jdou teď z pohledu opcí víceméně do strany). To stačí jednou denně a není to zdaleka ani 15 minut. V případě velkého pohybu vím, co mám dělat, příkazy jsou buď už aktivní na trhu nebo je mám nachystané a já je jen aktivuji.
Dále mám svůj systém vstupů do pozic, pokud situace nastane, tak "hup do trhů".
Pokud získáš zkušenosti, tak paradoxně rozhodovací fáze je nejméně časově náročná.