Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Zen-Fire - Mirus Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Prihodim zkusenost s oteviranim uctu u Mirusu - Dormanu, aby se dalsi vyhnuli stejnym ofukum jako ja: vsude kde vidite caru na podpis, tak ho tam dejte, a to i tehdy, je-li tam tech car vic pod sebou. Kuprikladu po vete: "This letter will confirm that I (We) did not solicit any customer funds. I (We) are using our own funds to trade this account." jsou tam dve cary, logicky bych odvodil ze je to mysleny tak, ze jednotlivec to podepise jednou a napr. manzele, kteri to otviraji spolecne se podepisi kazdy zvlast. Ale ono ne, je nutny to podepsat dvakrat i kdyz je zakaznik jen jeden.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

No já to vyplňoval online přes RCG (tedy ne Dorman, nevím, jestli mají také eura, RCG ano) a neměl jsem jediný problém.
Všechno jsem to tam naklikal, poslal, pak se chtěl po mě Perry Sellis ještě naskenovat a poslat občanku a inkaso (utility bill, kvůli potvrzení adresy) a RCG jsem emailem poslal taktéž občanku a ručně podepsaný podpisový vzor a bylo hotovo.
Po založení účtu (asi 4 dny) jsem dostal údaje pro fundování účtu v EUR i v USD.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

u RCG jsem to zkusil zaregistrovat a tam mě to v klidu pustilo ,nevyplňoval jsem formulář jen jsem to zkoušel,ale u Dormanu jsem se registroval(mail,heslo)a pak je tam ten elektronický podpis tam jsem napsal jméno pak mě to pustilo dál tam jsem vyplnil heslo a napsolo mi to nelze ověřit odkaz na telefon v případě problémů,což má angličtina zatim nezvládne

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Radek x:
Ten elektronicky podpis me taky zmatl, ale evidentne je to mysleno tak, ze napises na klavesnici svoje jmeno a to se pak bere jako elektronicky podpis :) Myslim ze pak je nutne aktivovat link co Ti dojde na mail, aby ta registrace mohla pokracovat.

Jinak ja mel ucet zalozeny prakticky okamzite po odeslani vsech naskenovanych dokumentu, prave resim banku, to jeste budou nervy... :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 týdny později...

Radek x:
Takže už to mám vše za sebou, kroky, které bylo nutné udělat:

1. Vyplnit online formulář - celkem bez problému, podle doporučení v jiných vláknech jsem zadal že mám trading experience, mám majetek a mám příjmy nad 25k $.
2. Stáhnout formuláře "fw8ben.pdf", "Own Funds Letter.pdf" a "signature.pdf" - dá se to buď vytisknout, vyplnit a naskenovat (můžete jim to poslat klidně v jpg, formát pdf není nutný), nebo vyplnit rovnou v Acrobatu a vložit naskenovaný podpis. Kromě toho problému jak jsem psal výše, že je potřeba to podepsat dvakrát, jsem s formuláři neměl problém, je to celkem jasné, na formulář "fw8ben" jsem dokonce našel na českém internetu podrobný návod krok za krokem.
3. Naskenovat občanku a poslat mailem s těmi dokumenty. Všude sice píší, že to chtějí faxem, ale mailem to taky jde.
4. Broker si nevšim že nejsem US :) takže mi poslal instrukce na bankovní převod bez SWIFTu, tudíž jsem jej na to musel upozornit, ale obratem číslo dodal, takže opět žádný problém.
5. Zadání příkazu v bance - opět už na finačníku bylo probráno, co kde vyplnit, v zásadě je důležité mít tam ten SWIFT a vyplnit všechny údaje co poslal broker mailem (název banky, číslo účtu apod.). Jediný trošku chyták je, že "Customer Name:" a "Customer Account Number:" se zadává jako účel platby.

[bold]6. MOJE VELMI ŠPATNÁ ZKUŠENOST S PŘEVODEM PENĚZ PŘES ČESKOU SPOŘITELNU:[/bold] Česká spořitelna si stejně jako ostatní bankovní společnosti samozřejmě naúčtuje velmi vysoký poplatek za převod do zahraničí. Smířen s tímto jsem jim zaplatil za převod bezmála tisíc korun. Na cílový účet ovšem nedorazila platba celá, [bold]část peněz se cestou ztratila[/bold]. U zahraniční banky jsem si ověřil, zda si nestrhávají nějaký poplatek za příchozí platby, ale byl jsem ujištěn že nikoliv, že snížená částka už takto přišla z ČR. Ihned jsem informoval ČS a dožadoval se dohledání ztracených peněz. ČS mě informovala, že pokud chci špatně provedenou platbu reklamovat, musím zajít na pobočku, sepsat žádost a bude mi stržen další poplatek za reklamaci služby, a to ve výši "500 Kč + ceny zahraniční banky + telekomunikační poplatky". Jinými slovy, bankovní dům, kterému jsem svěřil správu svých peněz, jich část ztratí a pokud je chci zpátky, musím si zaplatit. Nemluvě o postoji pracovníků banku, kteří jednají stylem "to nás mrzí že jste přišel o peníze, ale my s tím nemůžeme nic dělat."

7. Ve chvíli kdy peníze dorazí, je účet aktivován a může se začít s live obchodováním. Co mě tedy trochu zarazilo, že mě broker rovnou odkazuje na placenu verzi Ninjy, aniž by mi nabídl tu bezplatnou, ale s těmi ořezanými funkcemi by to stejně bylo nepoužitelné, takže momentálně řeším platbu přes PayPal, páč Ninja zas jinou platbu neumožňuje, grrrr.
8. Celý proces zabral maximálně 5 pracovních dnů, včetně samotného bankovního převodu, bylo to opravdu velmi rychlé.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 týdny později...
Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...