Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Zen-Fire - Mirus Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

To Armand:
Co prosím budeš vyplňovat jako "Roční příjem", "Čisté jmění" a "Odhadnutou likviditu čistého jmění"?
Doufám, že jsem ten třetí výraz přeložil správně.

To All:

může mi někdo potvrdit, zda lze do těchto zmiňovaných kolonek současně vyplnit i nižší než ty jejich základní hodnoty:
Obávám se že by na mě mohli udělat dlouhej nos a rád bych to vyplnil správně.

Uvítám i více Vašich odpovědí a doporučení jak to vyplnit a předem za ně děkuji.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

otviral jsem ucet u RCG, vse probehlo bez problemu a bez doplnujicich otazek
Annual income 25-50 tisic $
net worth 25-50 tisic $
marketable securities 10 tisic $ (mam v akciich)
zamestnanec

ridil jsem se tim co doporucuje 911:

Re: vyber brokera
Vloženo uživatelem: 911 Datum: April 8, 2008 10:01PM

kingie,
ano je to normalni. jen blazen tam napise nezamestnany a prijem 25k+. to se pak holt rozezni alarm. rikam to tady porad a asi zbytecne. piste tam 2roky a vice jako zkusenosti, prijem 25+ a zamestnani si bud vymyslete nebo podnikatel. pokud to bude jinak, tak se budou vyptavat vice nebo ucet neotevrou.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím tradeři,
od pondělí se nemohu připojit na live účet. Ukazuje mi to zprávu: Login failed: Unable to login (10001) nebo (10004). Má někdo stejný problém? Nebo už jste to někdy řešili? Psal jsem nejdřív brookrovi, ten poradil, že to s největší pravděpodobností blokuje firewall nebo antivir. Vyzkoušel jsem vypnout firewall a kuknout na antivir, ale nic se nestalo. Ještě mě napadá, že o víkendu byla na chvilu vyplá elektřina a můj compl má v háji záložní baterii, a tak když se toto stane musím např. nastavovat znovu čas. V době výpadku byl compl zapnutý tak jestli třeba se tím nenarušila nějaká cesta k přihlášení. Zkoušel jsem i znovu zadat password a user name a také přeinstalovat ninju, ale nic nepomáhá. Mé schopnosti, co se týká počítačů, jsou pouze uživatelské. Kdyby někdo věděl co s tím, budu vděčný za radu, jedu live a takhle mi utíkaj obchody. :S

Link to comment
Sdílet pomocí služby

sirfrog

o chybe pisou na www.zen-fire.com/pages/demo/ninjafaq.html#LF4

Login Failed: Unable to login (10001): The login process is unable to get to the Zen-Fire servers. Disable or configure firewalls and security software as needed until a connection can be made. This is an error that requries the application to be restarted. Failure to restart the application will immediatlely generate the same error but with (10004) as the reason.

na foru www.ninjatrader-support2.com/vb/showthread.php?t=26838&highlight=Unable+login+10001
pisou
The Zen-Fire connection error is related to an update as per DNS resolving the rz000aa names to the correct IP addresses.

Some ISP's have not picked up the changes that are necessary, which will result in the Zen-Fire connection issue.

You will be able to connect once your ISP has updated. Unfortunately we cannot force them to update faster.
__________________
Jason, NinjaTrader Customer Service

takze pravdepodobne je to problem tveho poskytovatele pripojeni, aspon jak pise Jason. Ja jsem se stouhle chybou zatim nesetkal.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Fundamentálna chyba - vyzerá to že datafeed od IB buď neposkytuje premarket dáta alebo to nemám nastavené, všetko čo bolo v mojich silách som skontroloval, napísal som im, potvrdenie/vyvrátenie je teraz na nich. Na premarkete je môj ID systém postavený.

Vyzerá to, že si teda založím účet u tretieho broukra - Mirus. Zen-Fire na svete čo sa týka dát v pomere kvalita/cena vedie v podstate bezkonkurenčne, nevýhodou je len že vraj to je "trading platform", nie data service, čiže k dátam Zen-Fire je možné sa dostať len cez brokera, nie osobitne.

To hlavné kvôli čomu som volil IB pred Mirusom boli stop-lossy držané na IB servroch, nie lokálne na počítači - moja perspektíva tohoto sa však zmenila, tu je fragment e-mailu ktorý som pred chvíľou dostal z Mirusu:

"2. Stop Loss orders are held at the exchange."

Čiže tzv. 'neni o čom'. Má niekto s týmto úryvkom z mejlu, ehm, reálnu skúsenosť? Tj spadol vám net/systém počas toho ako ste v otvorenom obchode a spotení ste hneď volali do Mirusu a tam vám potvrdili že váš stop zafungoval bezproblémovo? Len sa pýtam, či toto náhodou niekto na vlasnej kožke nezažil.

Účet u IB si teda nechávam na pozičné obchodovanie...

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Občas se stává, že DNS server poskytovatele internetu má zblbnutý záznamy a dlouho se nedá dostat na některé www stránky a proto -

- v systémovém okně Windows Síťové připojení je u konkrétního propojení vhodné přidat v rozšířených nastaveních vlastností protokolu TCP/IP na kartě DNS několik dalších, tedy alternativních, serverů s DNS.

Pokud je jisté, že opravdu prvotní DNS nešlape, když některé nezávislé WWW se nezobrazují a navrací se DNS error, pak je možno vnutit náhradní z této karty postrčením na první pozici jeden z těch známých alternativních serverů a doufat, že na něm ještě nejsou jeho záznamy taky zblblé neboť chyby se po páteři kopírujou než je původce opraví.

Kde však vzít adresy alternativních DNS? - každý poskytovatel internetu má svůj oficiální (i svůj záložní který ale může v inkriminovanou dobu být také na nic) takže se dá okopírovat z různých vlastních připojení např. v práci, ve škole, na jejich technických stránkách podpory, nebo i náhodný počítač z internetové sítě který DNS prostě dává a je vlastnoručně odzkoušen (výběr např. pomocí DOS příkazu Tracert www.adresa.xx).

Ale když už zlobí DNS vlastního poskytovatele internetu je samozřejmě bezpečnější jet jenom DEMO protože mu pak může zazlobit i přenos ostatních datových paketů když se sám bude snažit s tím něco dělat.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

gandalf33:

realnu zkusenost mam, prikazy jsou na burze (u me doslo k vyplneni PT, i kdyz mi vypadlo pripojeni). Co je nevyhoda Mirusu oproti IB, je to ze OCO vazba je pouze na tvem pocitaci, takze pokud ti vypadne net, prikazy na burze jsou oba a druhy se nezrusi automaticky po dosazeni prvniho. Takze je potreba mit v zaloze dalsi pripojeni na net a take nejlepe kontakt na trade desk, kde muzes pozadat o zruseni vsech prikazu, pokud se nepodari pripojeni obnovit.

Lada

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Váhám, zda-li IB nebo Mirus. Ta OCO vazba jen na PC je slabina. Ale na nových stránkách Mirusu jsem zaregistroval R Trader, který by podle Mirusu měl držet OCO na serveru. R TRADER je free je přímo od Rithmic a podle Mirusu by měl být schopen se připojit na účet Dorman i RCG. Možná to je řešení toho problému.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den, všem,

rád bych se Vás zeptal, zdali je možné si nechat otevřít londýnský účet u Rosenthal přes Mirus Futures v dolarech. Otevíral jsem si před nějakým časem právě u nich účet a můj požadavek byl EURa a londýnská pobočka. Nicméně se začínám soustředit více na Ameriku, a tudíž obchody v dolarech. Když jsem provedl obchod na americké burze, tak ta částka, která měla být zaúčtována na můj účet (po provedení obchodu v Americe) se lišila oproti dolarové hodnotě. Viním z toho konverzní kurz, kterým se přepočítávají EURa z mého účtu na dolary a zpět. A právě tento účet bych si rád převedl na dolarový, abych se vyhnul přepočtům částek a viděl opravdu jen tu částku, kterou skutečně zobchoduji. Měl by s tím někdo zkušenosti?

Předem moc děkuji za odpověď a případné rady a všem přeji úspěch.

S pozdravem,
Adam

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...