Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

To Cerny_kun

s těmi historickými daty u TFZ8 od Infinity to bude stejné i u ostatních. Na chatu psalo více lidí, že začali stahovat TFZ8 a žádná historie před prvním stažení dat. Já se připojil v pátek 17:15 a před tím ani čárka.

Tomáš

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
to TomS:
pokud máte nastavené v SCH ticková data, tak si to změňte na minutová a pak Edit - Edit/Refresh Data ... mám sice datafeed OEC, ale tohle mi pomohlo ... takže nevím, jestli to není jen pro data OEC. Poradili mi to na supportu SCH.

ať se daří,
Míra

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
To Mira_k

a v SCH se tickové data nastavují v toolbaru pod tlačítkem CS ? Jestli ano tak to mám nastavené dobře. TFZ8 už mi jede OK, pouze před 19.9.08 žádná historie - ale to je asi tím, že v tom období tam žadná data nejsou.

Dík Míro

Tomáš

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
to TomS:
formát stahovaných dat nastavuji v Data/Trade Setting ... nejčastěji jsou ticková data, ale zřejmě ne všechny datafeedy podporují pro backfill tento formát ... me se historie doplnila od cca. 11.9., když jsem si změnil ticková data na minutová a dal Edit - Edit/refresh data - intraday.

ale myslím, že postupem času se to bude zlepšovat a data budou opět možná stahovat ticková.

ať se daří,
Míra

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
911 >> já jedu na jejich platformě sice SIM, ale zamrzává mi to taky. Tedy tento týden už ne, ale minulý to bylo na běžném pořádku


"Cíle jsou sny s konečným termínem."

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
hmm, tak to je blby. premyslim cim to muze byt a uz me to nebavi obchodovat pres druheho brokera. samozrejme v infi tvrdi ze oni jsou ok. ze je problem u naseho isp

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ja jsem si zadneho zamrzani nevsiml, ale mam stazenou tu novou platformu, ktera dovoluje vyber mezi live a sim uctem na jednom pocitaci (v.4.3.6). Je se mi zda, ze se data v platforme spozduji za sierrou.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
narazil jsem na menší problémek. v poslední verzi platformy Infinity, která je tu popisována mi nefunguje sim. respektive vše jde spustit a vše běhá, jak má, ale nejde zadat žádný příkaz, protože mám v kolonce "počet kontraktů" stále nulu. číslo nejde zadat šipkami a pokud jej tam vepíšu, tak se mi po zadání příkazu opět změní na O a napíše mi to chybovou hlášku, že je potřeba zadat počet kontraktů. nevíte někdo co s tím ?

6197

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ouklend,

a zkusil jsi zadat pocet kotraktu v 'hlavnim menu' myslim tim kdyz se prilasis , tak se ti objevi nabidka s trhy kde si pomoci 'sipky' vyberes ten ktery chces......no a na konci radku je kolonka Default Qty na tu kliknes mysi a zadas pocet kontraktu....

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
to gustav:

aha. tak to jsem nevěděl. díky za radu, ale bohužel ani toto nepomáhá. nastavím jakékoliv číslo počtu kontraktů a po dalším libovolném úkonu se číslo změní zpět na nula.

tobě to normálně funguje? asi jo že?

budu muset napsat stevovi, co je to za chyba, nebo budu muset obchodovat jen live, což se mi v současné chvíli teda moc nechce ...

;)

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Gustav:

no já ten nový sim právě ještě nepoužil. jen demo a live a to šlapalo normálně. teď jsem si chtěl vyzkoušet ještě sim a narazil jsem na tento zásadní problém, díky kterému nemůžu zadávat žádné příkazy...

reinstalace mě taky nenapadla :S. díky za popostrčení. vyzkouším to tedy přeinstalovat ...

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
To Ouklend,
měla jsem stejný problém, vyřešila jsem ho přes Steva. Ale ještě zkus po přihlášení do sim otevřít grafy / Launch Infinity chart/ , zavřít Simulator a znovu ho otevřít v Sieřře : Trade - Start TRANSACT. Stává se mi totiž, že po přihlášení do SIM mám také nastaven počet kontr.0 , ale když ho otevřu přes Sierru, je vše OK.

Petra

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
novafashion:

díky za pomoc. zatím ten tvůj postup bohužel taky nefunguje. uklidnilo mě ale, že má, nebo měl, někdo podobný problém, který lze přes Steva řešit, a že to není nějaká interní chyba jen u mě.
asi mi nezbude, než mu napsat ...
díky moc...

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Zapojte se do diskuze

Příspěvek můžete vložit nyní a registrovat se později. Pokud máte na serveru účet, přihlašte se a příspěvek bude publikován pod Vašim uživatelským jménem.
Poznámka: příspěvek bude uveřejněn po schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na tento příspěvek..

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Předchozí obsah byl obnoven.   Smazat obsah editoru

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.