Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

AMP Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

yax,
OK, vyjdu z toho, že většina těchto brokeru má komise 4-6 USD/RT.. vezmu oba extrémy, tj rozdíl 2 USD RT/kontrakt/obchod ... tj při 10kontraktech je to rozdíl 20 USD ... nevím kolik máš SL, ale já na NQ 55USD, tj každý obchod riskuji 55USD pro PT 220 USD na kontrakt, tak mi přijde řešit 2 USD jako méně podstatný důvod výběru kvality brokera
ad marginy - mám u OEC na NQ margin 350 USD, myslim, že Mirus má 500 na všechny indexy .. to také neni rozdíl, při normální moneymanagementu tohle neni diference pro výběr brokera, aspon podle mne ne

jako důležitější mi přijde zdroj dat, stabilita platformy, kde drží SL, zázemí, tím myslím komunikace, rychlost reakce, ovládání platformy, vývoj platformy, možnost napojení další softů (např Sierra atd), další platby za data, moduly, softy atd .. ne nutně v tomto pořadí.

já nepsal, že to neni důležitý, ale myslím, že vzhledem k rozdílům komisí u většiny těchto brokerů bych podle toho brokera nevybíral, ale chápu, že každý má jiná kritéria

M.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

yax

dnes mas asi spatny den, trosku zvolni ;)

ci uz pochybujes alebo nie , ide o futures .Mirus vlastny FXnema, a pripojenim na net to nieje pretoze paralelne s Mirusom mi bezali dalsi 2 brokeri. takze mam s cim zrovnavat

vypadky su normalna vec, ale viac ako 2-3x denne by k nim nemuselo dochadzat. Btw mam aj viac pripojeni na net :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Airmike:

tak to jsem asi stastny clovek, protoze ja do toho koukam jenom hodinu po otevreni a v te dobe jsem jeste vypadek nezazil. Teda mimo doby, kdy jsou reporty, protoze to nestiha, ale chtel bych videt platformu, ktera v pripade reportu stiha.

Pokud mas vypadky 2x az 3x za den, tak to asi nebude zavadou na strane zenfire. To by sis mel treba zkontrolovat, jestli ti na to staci pocitac. Protoze je mozne, ze nejaky mene narocny soft ti v pohode utahne, ale NJ je dost narocny na pamet, zvlast kdyz poustis 3 data feedy soucasne, jak pises.

Lada

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to yax, mira_k, Airmike, hanzik

souhlasím, že asi nejdůležitěší je stabilita platformy a brokera, nějaký ten +/- cent na komisích nebude hrát podstatnou roli. Ještě musím prozkoumat ty marginy - zdá se, že jsou různé pro NJ a OEC byť u stejného brokera AMP.
Proto se ptám zda jedete v NJ nebo OEC ať už u Mirusu, AMP nebo OEC. Já jsem začínal s NJ a teď zkouším OEC, více se mi líbí NJ, ale OEC mi umožňuje to samé co NJ. Demo jedu tak půl roku a teď bych to chtěl zkusit live, tak si potřebuji vybrat. A přeci jenom asi zvítězí OEC platforma u AMP díky menším počátečním nákladům. Tak se jen chci ujistit, že tu je někdo kdo s ní má live zkušenosti.

díky všem (tu)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Odysseus,
myslím, že je potřeba si uvědomit také jeden fakt, že brokera si nevybíráte na celý život, žádný z těch co uvádíte, není myslím špatný, byť osobní zkušenosti mám jen s OEC, ale z referencí tady nebo jinde na netu, ani Mirus, či AMP nevypadají zle, takže zkuste, to co vás ted bude nejbližší a pokud nebude vyhovovat, tak vezměte peníze a jděte dál ... moje zkušenosti s OEC Traderem jsou live, cca 1 rok
... jinak v těch parametrech, jak jsem vybíral brokera, jsem zapomněl ještě jeden, hodně subjektivní, podle čeho jsem u OEC a to, jak se mi platforma líbí, došlo mi, že když na něco mám denně koukat x hodin, že se mi to musí líbit :)

M.


Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 týdny později...
  • 2 týdny později...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

najskôr musím napísať, že píšem za otca, ktorý má, resp. mal účet u AMP:

skúsenosti s AMP (NT+Zen-Fire):

1, otvorenie účtu - žiaden problém, tiež fundovanie
2, obchodovanie väčšinou DAX, margin myslím, že mal ten denný. Platforma OK, exekúcie OK, dáta OK.
3, myslím, v novembri robila EUREX update a otec zadal príkaz, ktorý mu ostal visieť v platforme a nešiel nijako zrušiť, tak som mu telefonoval do AMP a počas jednej hodiny mi nikto nezdvihol telefón na viacerých číslach a tak otec prišiel takmer o 2000 USD, pretože burza ručne príkaz spárovala, ale v platforme sa ukázal až o necelú hodinu.
4, kedže s týmto postupom nebol spokojný, žiadal náhradu. Odpoveďou mu bolo pozastavenie obchodovania a žiadosť zo strany AMP, konkrétne ich riaditeľa Dana Sculpa o výber peňazí a zrušenie účtu.
5, výber peňazí: žiadasť o výber peňazí bola odoslaná pred 3 týždňami a peniaze stále nie sú na účte v banke. Po dvoch telefonátoch do US, mi povedali, že hľadajú kde sa stala chyba a odpoveď pošlú mailom

Takže SLUŽBY tohto brokera nie sú najlepšie a dá sa o tom dočítať aj na iných fórach.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

U tohohle brokera jsem byl live. fund v pohode. Komunikace pred fundovani supr, po fundovani absolutni nezajem ze strany brokera. Nesly mi na eur/usd zadavat limitni prikazy pro vystup,takze celkem nic moc a brzy sem odesel. Po zadani pozadavku o zaslani penez zpet a zruseni uctu mi po 4 dnech dosly penize zpet. kdyz hledate brokera,se kterym chcete obcas resit nejaky problemy,vubec nedoporucuji

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 months later...

Včera jsem komunikoval z AMP. Nejdřív svou chabou angličtinou. Ujal se mě nějaký Miro Sabo a spustil na mě slovensky. Okamžitá nabádka pomoci založení účtu po telefonu nebo po skype. Domluvili jsme se na dnešní večer, že to dáme dohromady. Nevím, jak pracuje u firmy dlouho, ale na negativní zkušenosti traderů z tohoto vlákna se ho rozhodně zeptám.
Pokud bude mít někdo zájem, dám sem pak své pocity.
Honza :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...