Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Peníze: Jak postupovat do vyššího levelu


Doporučené příspěvky

> stranger

Nebylo v mem umyslu nikoho ovlivnovat. A opravdu to byl muj sen si koupit BMW. A tak jsem si ho koupil. Pak jsem zjistil, ze 150ti-konovy dvoulitr benzin je na auto o hmotnosti 1,7 tuny malo a tak jsem koupil 530D. No a pak me zase stvaly latkovy sedacky bez poradnyho bocniho vedeni a generace E39 uz taky vypadala "zastarale" (plus nejaky kone a newtonmetry k dobru se vzdycky hodi), takze jsem sel dal. No a takhle by to mohlo pokracovat az do duchodu, akorat ze lidem se meni priority a co byl muj sen v 18ti letech uz treba v 28mi tak lakave nevypada. A pak si clovek rekne, ze kdyby misto vymeny auta kazdy 2 nebo 3 roky (coz je pomerne nakladny konicek) daval penize nekam, kde se mu zhodnoti, mel by treba i kapital na to, aby i pri pomerne malem rocnim zhodnoceni z tradingu mohl plnohodnotne zit (aspon teda v nejake levnejsi zemi). Jenom jsem tuto myslenku chtel predat dal... ale samozrejme je kazdyho vec, co a jak si prebere. A taky je mi jasny, ze pokud nekdo o necem sni, nema moc cenu se mu snazit neco vysvetlovat, protoze on to stejne vi nejlip :) ...a nemysli si, ja taky presne vim, jak bude vypadat muj vozovy park, az budu tam, kde chci byt.

Abych ale pravdu rekl, Milischa uz driv napsala [ital]Na tradingu si nejvice cenim svobody[/ital], takze mi nepripada, ze by se nejak nechala ovlivnit a zasadne menila svuj nazor.

A co se te psychologie a potencialnich problemu tyce - k tomu uz fakt neni co vic dodat. Az si "kliknes" live, tak uvidis. Treba zjistis, ze to vubec neprozivas a problemy, se kterymi se hodne lidi setkava, se Te vubec netykaji. Taky obchodovani nejak moc neprozivam - ano, obchoduju zatim jenom AOS, do ktereho zasahuju jenom minimalne, ale ani kdyz na to koukam a je to v nejake vetsi otevrene ztrate, tak si kvuli tomu vlasy netrham. Backtest mam za nekolik let a bezi mi to live nekolik mesicu, takze zatim neni moc co hodnotit. Proste me to nechava klidnym. Drzim palce, aby jsi to vsechno taky resil s chladnou hlavou.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 117
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Tak ja som to zle pochopil. Som myslle ze mas sen jaguar o ktorom dlho snivas a zrazu po texte gizma uz to neje dolezite. To mi pripadalo prinajmensom troska cudne, ked niekto o niecom sniva a zrazu to neje dolezite. Takze som to zle pochopil. Sny su dolezite, treba si plnit svoje sny. Sen ako motivacia je dobry. Len nezabudnite dat svojmu snu aj realny termin, lebo viete jaksa hovori. Sen je ciel a ciel bez terminu ostava vzdy len snom (ktory sa malo kedy splni)
Tak do toho

Gizmo, tiez som fanusik BMW, sice zatial som nemal ani jedno, mal som par Volva (tiez nie zle auto)
Ale E60 sa mi vzdy pacila. Ale teraz zasnem nad 5GT. ked sa podari na druhy rok si ho kupim ked dostaviam domcek.

At sa dari.
Lukas

Link to comment
Sdílet pomocí služby

krakra Ako hovorim kolko ludi tolko chuti :)
Inak pekny vyber.
ALe podla mna BMW ma vzdy co ponuknut a napriklad BMW 5 sedan predchadzajuci myslim ze ma oznacenie E60 tak ten urcite neje krajsi ako terajsia 5tkova limuzina. Ale ano ma nieco do seba, neje to zle auto. ALe oproti novej 5tke vyzera ako 10 rocna sunka. Darmo vyvoj nezastavime. BMW 6 nemusim, podla mojho nazoru otras. X6 pohoda, len pre mna ani nie :D tak ako ani E90 ja mam cez 2 metre vysku. V X5 som mal viac miesta ako v X6. BMW7 ak myslis tu novu tak to je parada (ale paradoxne viac miesta mas v 5GT) :) A BMW Z 4 myslim ze tam by som ani nesadol s mojou vyskou (neskusal som). BMW 5GT povazujem za nieco nove co BMW prinieslo, novy segment automobilov (coskoro sa zacnu opicit vsetky premiiove znacky) Cize hlavne sa mi paci na tom ze je ako limuzina dlhy ale neje to limuzina. Ze je vysoky skoro ako SUV ale neje to SUV :) Proste nieco nove pekne, jedinecne. Ale opat kolko ludi tolko chuti.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

> Slaughter

Svoboda a nezavislost je super vec, ale zase bych ten majetek az tak nepodcenoval - ani jeden extrem neni dobra volba. Heron tu nedavno shodou okolnosti psal o tom, ze je jedna vec si bohatstvi vytvorit a druha si ho udrzet. Tohle je podle me jedna z nejdulezitejsich veci, ktere je potreba resit, az clovek te vysnene svobody dosahne a zacne premyslet, jak dosahnout i toho, aby mu ji jen tak jednoduse nekdo zase nevzal a nemusel zacinat znovu. Napriklad Bilderberg vznikl udajne presne z tohoto duvodu.

Pokud clovek nic moc nema, tak nad tim asi ani moc nepremysli, ale jak se zacnou penize trochu hromadit, zacina to byt aktualni. Ono je totiz sice super mit treba 20 milionu dolaru na ucte, ale to neznamena, ze dolar bude mit porad stejnou hodnotu nebo ze ty penize nikdo neznarodni, neukradne, nezkrachuji opet nektere banky nebo neprobehne ta super vec nazvana menova reforma. A to, ze se daji dneska vydelavat penize na trzich jeste automaticky neznamena, ze to bude mozne navzdy. Stesti preje pripravenym a ja se osobne ridim tim, ze je super mit penize, ale ve sve podstate jsou to jenom virtualni cisilka nekde na serverech (uz je to sice nejakej patek zpatky, ale cetl jsem ze pouze 4% vsech dolaru v obehu opravdu existuje ve fyzicke podobe) nebo vicemene bezcene kousky papirku. Takze urcite neni od veci si cast techto papirku vymenit za neco, co ma opravdu realnou hodnotu (tim teda ale rozhodne nemyslim koupit si auto - to je samozrejme jedna z nejhorsich "investic").

> stranger

Ja jezdim v E60 a musim priznat, ze kdyz tehdy mela premieru na autosalonu v Brne, byl jsem z ni trochu v rozpacich. Ale s M-paketem se mi ted opravdu libi a je to masivni, poctive udelany auto - a to ani nemluvim o jizdnich vlastnostech a tom trilitrovym dieslovym bi-turbu, to je proste radost ...ale dalsi bude M6, nafta na nejakou dobu stacila (pred par lety jsem jezdil par dni v M5 E39 a zanechalo to na mne trvale nasledky :-) ).

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...