Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

dotaz pro novačka


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 64
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

  • 2 years later...

Jsem začátečník krátce po absolvování kurzu. Proto se omlouvám předem za případné naivní otázky.
1. Stáhl jsem si free verzi Gecko TnT. Protože mne vzhledem k možnostem účtu zajímají také marginy, vypsal jsem si je z Gecko TnT jak pro jednotlivé komodity, tak pro spready. Na základě typu z diskuze na stránky CME jsem si vypsal rovněž marginy komodit a spreadů na CBOT a CME a zjistil jsem, že marginy uváděné v Gecko TnT jsou již vesměs neplatné (jsou často nižší, v některých případech i dosti výrazně). Jedná se jen o přechodnou záležitost nebo je to pravidlo?
2. V marginech CBOT je definován rok úrody (sklizně) např. pro Corn December trough September. Chápu to správně tak, že se jedná o všechna období od prosince roku běžného do září roku následujícího?
3. V marginech CBOT je často definována komodita South American Soybeans, ale nikde jsem nenašel údaje OHLC ani Volume o ní.Poraďte mi, prosím, kde je možné je nalézt. (Jedná se o komoditu s velmi výrazně zvýhodněnými marginy).
Jsem si vědom, že skutečné marginy mohou být trochu vyšší, ne však nižší. Zabývám se zatím pouze papertradingem, chci problematiku nejdříve dobře zvládnout, proto rád přivítám každou radu.
Děkuji Pavel

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Prosím vás každý broker přes kterého budete obchodovat má jiný margin. Takže co vám kdo nabídne to platí. Já například obchoduji indexi russel, dow, NQ s marginem 500 a Tnote s marginem 300$, sojové boby 945, atd. Pro poziční obchodování jsou pak tyto hodnoty řádově v tisících $. Detailní popis komodit je třeba na barchart.com.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 4 months later...