Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

kontinuita obchodování


Doporučené příspěvky

Dobrý den,
posledních čtrnáct dní nedělám po nocích nic jiného, než pročítám finančníka a jsem rád, že jsem tuto stránku objevil - čímž děkuji za tuto spoustu informací. Jsem prostě natěšený začátečník.
Po přečtení manuálu, všech článků a diskuzí ( mám toho plnou hlavu ) řeším, jaký si zvolit způsob obchodování - jestli poziční nebo intradennní.Láká mě ID - což se asi nováčkům nedoporučuje - ale zajímá mě, jestli je nutné obchodovat každý den. Vycházím z toho, že sestavím -li si obchodní plán, který podrobím backtestu, tak v něm budu obchodovat všechny signály, které mi můj obchodní plán určí - je to jako bych obchodoval každý den celý rok.Jestliže vím, že můžu obchodovat ID 3x týdně - má cenu se do toho pouštět ? Uvědomuju si, že teoreticky bych mohl zobchodovat obchody které nevyjdou a ziskových se zrovna neúčastnit. 21.5 jdu na kurz ID , tak snad mi to pomůže v rozhodování.
Děkuji předem za všechny názory a připomínky.
Marek

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim,

jsou lide, kteri intradenne obchoduji x hodin denne; jsou lide, kteri obchoduji jen pri otevreni/zavreni trhu; a pak jsou lide, kteri obchoduji jen jednou za x dni. Zalezi ciste na Vasem osobnim stylu. Jestlize muzete obchodovat 3x tydne, je to vcelku dostatecny prostor a rozhodne bych se toho nebal. Sam uvazuju, ze z obchodnich dnu vypustim pondeli a patek...

Hodne uspechu,

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den Smazaku,