Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Technická poznámka


Doporučené příspěvky

Velmi často pročítám diskusi a dost zde postrádám tlačítko "Zobrazit jako přečtené" (běžný příkaz v diskusích). Dají se jím označit nově vzniklá vlákna, která mne nezajímají, a samozřejmě označení nového příspěvku po přihlášení je tak opravdu aktuálnější. Jinak pochvala za činnost by asi byla nošením dříví do lesa.
Thank you.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 141
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

  • 2 týdny později...

Připojuji se ke všem, kteří tyto stránky chválí a doporučují dalším. Jen bych rád upozornil na jednu nesrovnalost v článku od Tomáše - Dvojité klouzavé průměry. Sám jsem nováček, takže jsem chvilku zmateně uvažoval, jak to je myšleno než jsem usoudil, že jde patrně o chybu. Možná to je jen moje neznalost, ale myslím, že v obrázku výstupu na základě protnutí dvou MA je uveden profit 6200 USD. To je podle mne nemožné, protože daný den se již na ceně, která odpovídá průsečíku dvou MA neobchodovalo a tak by díky propadu byl profit přibližně 1000 USD. To stejné platí i pro vstup, ale tam ten rozdíl není tak patrný.
Je to tak nebo se pletu???
Tak mne napadá, že by možná nebylo špatné zkusit k jednotlivým článkům nalinkovat diskuze. Teda přímo pod článkem by bylo možné se na něco zeptat, .... konentovat....

Díky a hodně zdaru.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ještě jedna drobnost. Asi jsem to jen přehlédnul, ale chtěl jsem se zeptat. P/okud jsem autorem příspěvku, mohu jej smazat???? Založil jsem vlákno a nikdo neodpověděl. Navíc je téma - teda přesněji datum akce už prošvihnuté, tak bych to rád smazal, aby to tu nezaclánělo. Díky

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 months later...