Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Zen-Fire - Mirus Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

Ahoj Láďo,

díky za reakci :)
Máš pravdu........ taky to budu řešit, až to budu potřebovat převést zpět.
V podstatě to tu bylo nastíněno ve vláknu někde nazačátku.
Stačí Ajovi napsat částku, kterou chci převést a na jaké číslo účtu. Mě jen zajímalo spíš po praktické stránce jak to probíhá.
Samozřejmě věřím, že vše bude probíhat korektně.

Nicméně, nejdůležitejší je, aby bylo co převádět. :)

Přeji Ti hodně úspěchů

Jirka



Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

dobry den,

mam dotaz na drzeni stoplossu pri obchodovani pres ninja tradera..uz se to tu parkrat resilo, ale nasel jsem jen odpovedi, ktere jsou uplne opacne k vyjdareni, ktere jsem dostal z mirusu..

zajimalo me, kde jsou drzeny zadane stoplossy. Tady na foru dost lidi psalo, ze jsou drzeny na serverech mirus futures..kdyz jsem se ale ja osobne ptal v mirus, tak mi dosla nasledujici odpoved:

"The stop-losses are a feature of the NinjaTrader platform, and thus are held locally on your machine."

tzn. ze stoplossy jsou podle nich drzeny pouze v pocitaci uzivatele a nikam dal nejdou..coz je pomerne zasadni vec..proto se chci zeptat, jestli by mi to mohl nekdo ujasnit - jak to tedy je? popripade, ma nekdo i nejakou praktickou zkusenost, at uz pozitivni ci negativni..?

diky za pomoc..

majkll

Link to comment
Sdílet pomocí služby

To majkll:

popravdě, toto jsem nezjišťoval, protože se to tu řešilo na vláknu, takže jsem předpokládal, že je zbytečné se na to ptát stejného brokera :)

Nicméně, pokud je to pravda co jsi tu napsal, tak pánbůh s námi v případě výpadku dat, internetu či elektřiny......... hehehe.

J.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim,

uz to tady ve vlakne probehlo, ale dam to sem znovu - je to vynatek ze support fora ninja traderu:

www.ninjatrader-support2.com/vb/showthread.php?t=5349

MB Trading
Orders in a state "Accepted" or "Working" are at the exchange or on MBT's servers in situations where the exchange does not have native support for an order type.
OCO (One Cancels Other) functionality is simulated on your local PC.

Coz by znamenalo, ze stopku mame jako working order na serveru burzy. Majkle, kdo ti to z Mirusu psal? Ja kdyz jsem na podzim zakladal demo a mel jsem spoustu otazek, tak AJ mi psal, ze stopky jsou na serveru burzy.

Lada

Link to comment
Sdílet pomocí služby

yax:

diky za odpoved..vim, ze uz to tu probehlo nekolikrat, ale ztratil jsem se ve vyhledavani..

jinak ta odpoved pro me mi z adresy "infoATmirusfutures" prisla 26/11/2008 a podepsan nebyl nikdo osobne..pouze "Mirus Support"

co se tyce toho OCO, ktery je jako jediny drzeny u tradera v pocitaci: nechova se aktivovana ATM strategie jako OCO? pokud mam v trhu PT a SL, tak v pripade jednoho z nich se ten druhy prikaz zrusi - tedy by to melo byt OCO, ne? a tzn. ze prave tim padem by mel zustavat SL pouze v pocitaci tradera..

majkll

Link to comment
Sdílet pomocí služby

koukal jsem taky do NT support fora a pcochopil jsme to nasledovne:
prikaz a posleze PT + SL jsou na burze.
Pouze OCO funkcionalita je u vetsiny brokeru spolecne s NT drzena na pocitace obchodnika.
Jedinou vyjimkou je asi IB, kteri drzi OCO funkcionalitu na svych serverech.
Takze napr. u kombinace NT+ZenFire kdyz dojde k zasazeni PT a soucasne k vypadku spojeni/klekne mi pocitac, tak mi v trhu muze zustat viset prikaz pro SL.
Tak jsem to pochopil ja.
Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Souhlasim s tim, co pise Jirka, ale neni nad vlastni zkusenost. Ja se toho zatim bat nemusim, v ATM mam ted jenom zadani SL soucasne se vstupem a pak delam vsechno manualne a PT nepouzivam. Ale az budu v nejakem otevrenem profitu, a budu mit SL na BE, tak vypnu NJ a pak se prihlasim na svuj ucet na jinem pocitaci a uvidim, co tam uvidim, jestli nic nebo svuj SL na tom miste, kde jsem ho nechal.
Jeste tam muze existovat varianta, ze SL bude na burze a NJ na novem pocitaci mi ho neukaze a s tim tedka nevim, jak se vyrovnat. :)

Lada

Link to comment
Sdílet pomocí služby

podle meho uvidis oba prikazy protoze:
Orders in a state "Accepted" or "Working" are at the exchange
(prohlizel jsem si stavy tech prikazu v NT pri otevreni obchodu a doporucuju vam na to mrknout taky)

udelej tenhle pokus, jestli mas odvahu :-)
nastav ATM s SL i PT.
otevri pozici z pocitace A s pomoci teto ATM
vypni pocitac A
zapni pocitac B a prihlas se a pockej dokud nebude jeden z PT ci SL zasazen
a tehdy by mel na trhu zustat 1 prikaz

:-)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

diky za diskusi panove:

lec nejsem porad uplne presvedceny..zkusim jeste VELMI polopaticky napsat do mirusu (nejlepe i na NT podporu) a uvidim, jak se k tomu vyjadri..jde mi hlavne o tu ATM strategii, jak to funguje pri jejim pouziti..az dostanu odpoved, hodim to sem, at to nejak uzavreme a visi to tu pro dalsi zajemce..

majkll

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Lada tady dal tento odkaz www.ninjatrader-support2.com/vb/showthread.php?t=5349
a ja uz ho tu taky nekolikrat vkladal. Myslim, ze z nej musi byt vsem jasne jak to je.

Zen-Fire
Orders in a state "Accepted" or "Working" are at the exchange. If the exchange does not support a specific order type, the order will be active on the Zen-Fire servers.
OCO (One Cancels Other) functionality is simulated on your local PC.

Takze preklad by znel nejak takto. Prikazy ve stavu "Accepted" nebo "Working" jsou na burze. Pokud burza nepodporuje urcity druh prikazu, tak je prikaz drzen na Zen-Fire serverech.
OCO funkce je simulovana jenom u vas na PC.

To znamena, ze jiji1 ma naprostou pravdu. To ze jsou PT a SL svazane dohromady vi jenom vase PC. takze v pripade, ze vam klekne pripojeni, tak vam v trhu visi dva nezavisle prikazy. Moc me nenapada co vice k tomu napsat, ale tak to proste je.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Chci poděkovat všem lidem z tohoto vlákna za jejich příspěvky o zkušenostech se založení účtu u mirus. Mojí největší překážkou byla má neznalost anglického jazyka, respektivě jen základní pojmy (bohužel jsem před lety netušil, že ji budu tak akutně potřebovat a věnoval jsem se němčině, inu každý se může zmýlit). Protože založení účtu je dosti základní věc, tak jsem doopravdy velice váhal. Potom jsem za pomoci překladače nastudoval tiskopisy a stál před otázkou, jak komunikovat s lidmi z mirusu e-milem. Protože sám podnikám, tak jsem nakonec dospěl k názoru, že pokud někdo stojí o zákazníka, tak by se měl trochu snažit a poslal jsem své první dotazy v češtině, s tím, že uvidíme, třeba u nich pracuje nějaký čech :-). Odpověď přišla velice rychle a česky - samozřejmě pomocí nějakého překladače. Prostě to shrnu, během dvou dnů jsem měl otevřené konto a nyní posílám peníze. Veškerá komunikace probíhá z mé strany česky a z jejich anglicky, vždy kupodivu přesné odpovědi na mé dotazy a vše funguje zatím bez problémů. Toto píši jen pro ty, kteří řeší české brokery za nekřesťanské poplatky jen z důvodu řeči.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

benedikt.ben

uf..tak tohle by pro me byl trosku adrenalin:) ale hlavne, ze jste to nevzdal a zkousite to i takhle..urcite bych vam ale doporucil alespon zakladni studium anglictiny..jde o to, ze pokud byste zacal obchodovat nazivo, muze nekdy dojit k nejakemu vypadku atd, a pak budte muset treba pouzit telefon a domlouvat se ustne...a to uz asi cesky nezvladnete...takze zatim to jde, ale urcite bych na to nespolehal a zacal se venovat krome tradingu i studiu alespon zakladni anglictiny (+ zakladnich tradingovych pojmu)..

majkll

Link to comment
Sdílet pomocí služby

majkll Napsal:
-------------------------------------------------------
> benedikt.ben
>
> uf..tak tohle by pro me byl trosku adrenalin ale
> hlavne, ze jste to nevzdal a zkousite to i
> takhle..urcite bych vam ale doporucil alespon
> zakladni studium anglictiny..jde o to, ze pokud
> byste zacal obchodovat nazivo, muze nekdy dojit k
> nejakemu vypadku atd, a pak budte muset treba
> pouzit telefon a domlouvat se ustne...a to uz asi
> cesky nezvladnete...takze zatim to jde, ale urcite
> bych na to nespolehal a zacal se venovat krome
> tradingu i studiu alespon zakladni anglictiny (+
> zakladnich tradingovych pojmu)..
>
> majkll
>
>
> ovšem nejsem sebevrah, veškeré pojmy z tradingu jsou jasný základ, bez toho bych do toho nešel, angličtinu beru jako další nutný předmět k ostatním, už proto, že hodlám u tradingu zůstat jakožto zaměsnání, po letech podnikání a všeho co stím souvisí je pro mne osobně obrovský zážitek být nyní tak vnitřně v klidu, a vědět, že vše záleží jen na mě, ztráty a nebo profit - vše je pouze v mých rukou, to je prostě tak užasné, kdo trochu podnikal, tak mne asi pochopí. Ale to je asi do jiného vlákna. Předchozí příspěvek jsem poslal abych dodal odvahu stejným lidem jako já, pro které se zdálo jako velký problém si otevřít účet svobodně podle svého výběru a jazyk byl jako velká bariéra. Kombinace NT a ZF mě osobně tak sedí, že mi bylo velmi proti srsti nemoci s těmito nástroji obchodovat jen proto , že neovládám aj.
> "Trading?..personal evolution and
> self-knowledge.."


Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím. Zakládám si také učet u Mirusu a jsem ve fázy, kdy mi AJ Wustefeld zaslal informace o mém účtu, konkrétně tedy account name a account number a také adresu úro zaslání peněz. K čemu mi tyto udaje jsou jsem se zhruba dočetl v tomto vlákně, ale jedna věc mi není jasná. Dočetl jsem se tu, že mi má přijít ještě email do RCG, s nějakým heslem, ale tento email mi zatím nedorazil.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

madra:

to heslo je k pristupu k tvemu uctu na strankach RCG - tam kde mas informace o balanci a statistiky o provedenych obchodech. Byt tebou tak pockam, az ti AJ napise, ze penize dorazily a kdyby ti to heslo neprislo ani do te doby, tak bych vyslal dotaz na AJ at ti to zjisti nebo bych rovnou napsal na ten email newaccounts u RCG.

Lada

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...