Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader - prosím o radu


tomnes

Doporučené příspěvky

Zdravím uživatele NinjaTrader. Jelikož jsem velmi slabý programátor a s počítači si moc nerozumím, rád bych poprosil o radu někoho, kdo je s programem NinjaTrader zkušený na úrovni programování strategií. O co jde:

a) jak mohu vytvořit automatickou strategii pouze pro posouvání stop-lossu na základě nějakého indikátoru? Řekněme, že jsem vstoupil příkazem market a dále chci, aby NT automaticky posouval můj stop-loss podle klouzavého průměru na 1 min. grafech.

b) mohu zkombinovat automatické posouvání stop-lossu dle indikátoru s použitím stop-lossu a profit-targetu v Super Doom? Jde o to, že potřebuji následující posloupnost akcí:

1) nakoupím za market
2) v moment nákupu se mně automaticky dá do trhu SL 150 USD a PT řekněme 500 USD
3) svůj SL a PT ale potřebuji okamžitě zmodifikovat posunutím v super-doom (nebo v grafu, je-li to možné)
4) kromě toho mě už od momentu vstupu pracuje i automatický SL posouvaný dle např. klouzavého průměru

Poradí někdo?

Pokud navíc někdo dobře ovládá programování v NT, ať se mně prosím ozve, případně bych zaplatil za naprogramování některých podobných záležitostí.

Děkuji,

Tomáš Nesnídal

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,6k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

  • 3 months later...

Dobry den, vie prosim Vas niekto poradit mam Ninja Trader napojeny na Zen Fire, a chcem si zobrazit napriklad trojmesacnu historiu YM volume 1000, alebo 2000, tieto grafy sa mi nechcu zobrazit, napriklad vsak graf YM 3min TF sa mi bezproblemov s trojmesacnou historiuo nacita. Ak niekto ma podobnu skusenost, napiste, dakujem

DJ.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

dobry den,