Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Víte, co bude s vaší otevřenou pozicí, pokud vypadne internet?


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 53
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Tento problem jsem zrovna nedavno resil. Mam ucet u Mirusu, take kvuli Zen-Fire datum a na dotaz, zda broker drzi stop lossy a OCO vazbu na svych server mi bylo sdeleno, ze nikoliv, pouze primo v platforme na mem pocitaci. Holt vsechno neco stoji - data jsou zadarmo, ale staci jeden vypadek v nevhodnou chvili a usetrene penize za nekolik mesicu muzou byt fuc behem par vterin :-) Osobne v budoucnu planuji prechod k IB, kde je situace technicky daleko lepe vyresena po vsech strankach.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

No nejsem si jistý, jestli po všech stránkách, připravte se na vyšší slippage u IB v případě stop loss příkazů, především u Globexu, protože váš SL příkaz nejde na CME servery, ale je držen ve frontě s ostatními na serverech IB a čeká až je cena SL dosažena. Což je problém, protože vzniká první prodleva - přesun z IB serverů na Globex a druhý větší problém - jste ve frontě mezi posledními, protože jsou nejdříve vyřízeny příkazy umístěné na serverech CME a až potom ona fronta SL příkazů na serverech IB a jiných brokerů, kteří neposílají příkazy na CME přímo. Přidejte si k tomu fakt, že Globex nativně nepodporuje stop market příkazy, ale veškeré příkazy jsou "stop limit"...

Daleko menší slippage mám u Tradestation, kde jsou stop příkazy zasílány přímo do "knihy příkazů" CME (kromě tzv. advanced příkazů jako jsou trailing stopy, příkazy aktivované přes nějaké podmínky).

U toho Mirusu se docela divím tomu, co píšete, zkusím ověřit, můžete to někdo potvrdit?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim Vas. Mne sa to stalo vcera. Bolo to nastastie par sekund. Vstupil som do ,,long pozicie" - prikaz bol vyplneny. A chcel som zadat stop-loss a vypisalo mi - platforma nepracuje. Husia koza na chrbte a pod. Bol som v pozicii a bez stop-lossu. Prvy krat som nezadal stop-loss!!!! Potom som stlacal tlacitko Flatten a nastastie mi to vyrovnalo poziciu. Stalo ma to cca 20 dolarov. Po skonceni tohoto rodea som mal s toho taky pocit ako z vitazneho obchodu:) Mohlo to skoncit aj horsie. Po vyrovanani pozicie sa trh prepadol proti mne skoro o 4 body a to behom par sekund. Nechcem obvinovat brokera, ale na chybe bol skorej internet. V poslednom case dako blbne. S pozdravom Michal.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Honza K. díky za info. Osobně používám TradeStation pro analýzu obchodů a jsem s platformou velmi spokojen. Nicméně jelikož obchoduji diskréčně, je poměrně jedno kde provádím exekuce a jedu tak přes IB. Zajímavé s tím SL. Osobně na SL vystupuju zcela minimálně (pokud mi trh říká, že trh nejde mým směrem, tak pozici zavřu většinou dříve než na základním SL), takže nemám žádné statisticky skluzů na SL. Je ale zajímavé v čem všude se mohou technologická řešení lišit.
Petr

Link to comment
Sdílet pomocí služby

krejzic:

Mirus drzi vsechny prikazy rovnou na burze - info od meho brokera.
OCO prikazy jsou rovnez na burze, jen nefunguji jako OCO - to zajistuje prave Ninja.
V pripade vypadku internetu (nebo dat) je dobre mit jako soucsat OP "krizove situace" - jedna stranka staci :)

Sam pouzivam od Mirusu/ZF web-trader beta, ktery je docela pouzitelny na iphone, a tam se da flatnout pozice nebo rusit prikazy atd. Jen se musi napsat brokrovi aby zpristupnil tkzv. dual acess - kdyz se prihlasite na account ve web-trader, tak aby vas to nevyhodilo z ninji.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

MGV,
jen malá technická - když OCO nefunují jako OCO tak to nejsou OCO :)
Tj. ano. u Mirusu jsou všechny příkazy držené na burze, ale bohužel vazba OCO se "ztratí" v případě, že dojde k výpadku internetu (protože je držena jen lokálně na mém počítači). V případě zasažení SL nebo PT tak druhý příkaz zůstává na burze aktivní. Bohužel tohle mi v dnešní době příjde jako velký nedostatek.
Petr

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Krejzic, z toho odkazu níže od hanslama vyplývá, že Mirus sice praktikuje politiku "příkaz je na PC" u OCO příkazů, ale vsadím, že je schopen rozeznat, který z příkazů je SL a ten umístí na serveru burzy (pokud ten typ příkazu burza přímo podporuje), nebo na serveru Mirusu a PT visí na PC a čeká, až dostane hlášku, že byl SL aktivován. Tradestation tuto situaci řeší řekl bych inteligentněji, tam totiž monitorují neustále "blízkost" PT a SL příkazů k aktuální ceně v určitých intervalech (tuším cca 15 sekund) a přenesou blížší příkaz na servery burzy nebo svoje servery (opět podle toho, zda ten typ příkazu burza přímo podporuje) tak, aby případné fills byly co nejrychlejší.

Rozhodně je vhodné mít ale číslo na trade desk brokera v mobilu, případně mít možnost alternativního připojení

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Občas se stane, že cena vykoná tak prudký pohyb, že OCO příkazy SL i PT jsou zasaženy ve stejném zlomku vteřiny a k automatickému zrušení druhého příkazu nedojde, naopak dojde k jeho nežádoucímu vyplnění. Mně se to stalo při live obchodování v případě držení OCO na mém PC a Mirus mi vysvětlil, že při takových prudkých pohybech jde o běžnou záležitost. Od té doby nemám v OCO důvěru a při otevřené pozici si netroufnu odejít od počítače. Má někdo podobnou zkušenost s OCO příkazy drženými přímo na burze?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

2 Dry1985:

Podle toho "Flatten" soudim, ze obchodujes u Infinty. Podle tech 4 bodu soudim ze se jedna o NQ a podle toho longu soudim, ze si vstupoval nekde kolem 15:49 +/-. Pak mam pro tebe "dobrou" zpravu :) V 15:50 totiz vypadl datovy stream u Infi na cca 10 sekund. Jenze kvuli tomu spadl i DOM a Sierra se odpojila a nesla nahodit zpet.

Jak jsem to resil ja ? Zavolal jsem si z kancelare domu zene, kde mi bezi druhy pocitac na uplne jinem providerovi, poprosil ji at zkontroluje pripojeni do Infy a pusti Sierru. Po potvrzeni ze vse jede ok jsem v klidu v kancelari restaroval kompl, nahodil vse a pokracoval v obchodovani. V danou chvili jsem nemel otevrenou zadnou pozici, nicmene kdybych mel, jednal bych stejne a v pripade vetsiho problemu volal support...

Rob

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Petr,
ano, v pripade Mirusu jsou to takove "OCO - neOCO" :) jen jsem chtel poukazat na to, ze to neni ta nejhorsi varianta kdy prikazy jsou pouze v PC. Je to rozhodne nedostatek - o tom zadna, a pri tesnych PT s SL to muze vyplnit docela rychle po sobe, ale jak rikam da se to resit pomoci paralelne spusteneho web-traderu na mobilu s 3G pripojenim v podstate hned.

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...