Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Grafy


Nouro

Doporučené příspěvky

Omlouvám se jestli se už na to někdo ptal ale potřeboval bych poradit s nějakou stránkou na grafy.
Vým že máte ne stránkách zobrazý nějaký odkazy ale tak nějak se v tom smou neangličtinou nerientuji.Např. se mi nějak nedaří nastavit klouzavé průměty.Povedlo se mi to jen na /www.britefutures.com/ a tam jsem zase nenašel historické grafy.
Zkoušel jsem dělat obchody bez průměrů a z 20 jich bylo 16 ztrátových.No začátky jsou těžké že.
Díky za odpovědi a rady :S

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 89
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Dobrý den, jsem rovněž nováček a mám taky trochu problém se čtením grafů. Používám grafy na stránce futuresource.com. U některých komodit jsou zde ale uváděny hodnoty osy y v jiném měřítku, než v jiných grafech stejné komodity ale od jiného poskytovatele - například v těch, které uvádíte v materiálu "Studijní analýza trhů". Například v případě topného oleje - ve Vašem grafu Topného oleje na stránce 6 uvedeného materiálu je měřítko uváděno ve stovkách bodů, v grafu na futuresource v setinách bodu.

Takovýchto případů jsem našel mnohem víc, namátkou si ještě vzpomínám na Euro .....

Tento stav mne uvádí do nejistoty při plánování finančních parametrů obchodu (SL, profit target, výsledný profit/loss apod.). Existuje někde seznam správných měřítek osy y jednotlivých grafů ? Případně mi poraďte pravidlo jak s těmito hodnotami pracovat abych nemuselze dvou - tří zdrojů testovat, zda je graf zobrazen se správným měřítkem.

Děkuji.

V. Beránek

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim,