Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Vsechny zdravim,

predem bych chtel podekovat autorum techto stranek, protoze mi otevreli dvere k uplne jinemu svetu, ktery mi naprosto vyhovuje:-)
Muj dotaz se tyka velikosti učtu. Zajimalo by me s jak velkym uctem se jiz da obchodovat, jestli mi staci treba 2000 USD nebo vic... chtel bych obchodovat pozicne napr.Corn,Sugar...atd.

Predem dekuji za odpoved
Kennet

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 64
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

  • 1 month later...

Zdravím všechny,
již jsem se podíval na výše uvedený link s výpočtem min. velikosti účtu. Nicméně chtěl bych požádat někoho, zda-li by mi poradil s tím, že můj závěr je správný. Jsem nováček a chtěl bych pozičně obchodovat s kukuřicí,cukrem nebo pšenicí. Nějak se nemůžu dopočítat, zda-li mi bude stačit zřízení účtu s vkladem 2000 USD, příp. která z těch komodit je nejvhodnější. Nehodlám obchodovat hned teď,chci ještě abslovovat nějaké kurzy, ale pomůže mi to v orientaci s trhem, kterému bych se chtěl věnovat.

Díky za odpověď

David

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den Davide,

Možná tě zklamu, ale obchodovat pozičně s takto velkým účtem je skoro sci-fi. Nejlepší představu o velikosti účtu získáš, když si nachystáš nějaký obchodní plán a ten otestuješ na dostatečném vzorku dat zpátky. Jak by se ti asi dýchalo, kdybys chytil 5 ztrát po 200 usd po sobě? To není nic nereálného....
Pro tvou představu jak jsem to udělal já. Mrkni se na přiložený odkaz. Je tam testovaný Corn za posledních 10let.

www.financnik.cz/forum/read.php?2,2600,page=2

Zkus si to projít a něco podobného si vyzkoušej. Otevře ti to oči.

Přeji hezký den
Zbyněk

Link to comment
Sdílet pomocí služby