Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Interactive brokers


PET

Doporučené příspěvky

  • 2 týdny později...
  • 1 month later...

Dobry den,

IB zase pozaduje aktualizaciu osobnych dat kvoli daniam. Snazim sa to vyplnit, ale nedari sa mi uspesne zadat cislo dokladu v casti "MiFIR National Client Identifiers" do polozky "Passport". Zadaval som tam cislo obcianskeho preukazu, ale vypisuje mi hlasku "Invalid format". Podobne aj po zadani rodneho cisla. Nema s tym niekto skusenost, co presne a v akom formate tam treba zadat? Dakujem

Libor

 

Upraveno uživatelem drak333
Link to comment
Sdílet pomocí služby

1 hour ago, drak333 napsal/a:

Dobry den,

IB zase pozaduje aktualizaciu osobnych dat kvoli daniam. Snazim sa to vyplnit, ale nedari sa mi uspesne zadat cislo dokladu v casti "MiFIR National Client Identifiers" do polozky "Passport". Zadaval som tam cislo obcianskeho preukazu, ale vypisuje mi hlasku "Invalid format". Podobne aj po zadani rodneho cisla. Nema s tym niekto skusenost, co presne a v akom formate tam treba zadat? Dakujem

Libor

 

Zdravím.. nedávno jsem zadával rodné číslo vč. lomítka a bylo to ok. 

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 4 týdny později...
14. 12. 2018 v 17:37, Saldon napsal/a:

Dobrý den,

založil jsem si účet u IB přes TSG. Nemůžu se přihlásit k účtu u IB.

Při zadávání tel. čísel jsem zadal dva mobilní telefony. První jako pracovní (+42073......0) a druhý jako mobil (+42073......1).

Na číslo, které je označeno jako mobil mi chodil secure code, který potřebuji při přihlášení k účtu. Protože více používám ten pracovní mobil, prohodil jsem ta dvě čísla mezi sebou. Potom jsem na chatu IB zjistil, že to nelze měnit, ale mě se to povedlo a od té doby mi po zadání Username a password ukazuje toto viz. přiložený soubor.
1494832290_IB_login.jpg.972216c70132bf2e4b783d6f5e976b66.jpg
Snažil jsem se volat na linku do švýcarska, ale anglicky jí nerozumím (nejsem v angličtině příliš silný) a v ruštine bych se domluvil, ale nikdo mi to nezvedá.

Psal jsem na TSG podporu, tak uvidím jestli mi oni pomůžou.

Díky za pomoc.

Martin

Zdravím, jak jsi to vyřešil? Mám asi stejný problém a s angličtinou na tom jsem taky bledě... Předem díky :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

‎21‎.‎11‎.‎2018 v 22:20, petr napsal/a:

Samozřejmě je dobré si udělat analýzu a výběr brokera neuspěchat. Nicméně IB patří k nejlevnějším burzovním brokerům na trhu. Těžko v této oblasti seženete ještě něco levnějšího.
Jejich hlavní nevýhoda je následující:

- je to discont. Tedy velmi levné, ale člověk nemůže čekat nějaký zásadní zákaznický servis.

- nemají ticková data, ale tzv. snapshot data (agregovaná). To člověk ale pozná pokud chce obchodovat na velmi nízkých rámcích (kde pak musí kupovat data jinde).

Petr

Dobrý den Petře,

 

IB už nemá ticková data? Já si účet u nich před 2lety právě kvůli tick, ne agregovaným, datům zařizoval. Pořád testuji Numbers bary, znamená to tedy, že již NB nejsou přesné a nelze je na datech od IB používat ke strategiím dle vašeho kurzu?

Adam

 

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý deň, pravdepodobne všetkým svojim klientom, nielen mne, IB poslal e-mail a súčasne bulletin v platforme:

"Market Data - Pending Agreement and Termination Warning"

Moja angličtina nestačí na to, aby som správne porozumel všetkým detailom správy. Chápem, že IB chce zarábať na predaji trhových dát a stanovuje deň 31.1.2020 ako posledný deň, kedy bude ako broker obsluhovať tých svojich klientov, ktorí nakupujú dáta inde. IB dáva klientom možnosť objednať dáta od spoločnosti Global Financial Information Services GmbH (GFIS).

Čomu ale nerozumiem je, či tento hraničný termín na objednanie dát od GFIS sa týka aj tých klientov, ktorí používajú dáta objednávané a nakúpené výhradne len cez IB, čo je aj môj prípad. Nerád by som vstúpil do zmluvného vzťahu s ďalším subjektom, keď neviem, čo by som týmto krokom získal, resp. k čomu by som sa zaviazal. Text zmluvy s GFIS na domovskej stránke IB je siahodlhý...

Má, prosím, niekto v tomto jasno a podelí sa o info, čo je potrebné alebo vhodné vykonať?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Před 3 hodinami, pingl napsal/a:

Dobrý den,ticková data pro numbers bary nejsou od IB pro obchodování ani testování vůbec k použití.Hloubku trhu v reálném čase si je dobré  platit,řeší se to přes Sierru CH. ale jsou i jiné možnosti.

díky za zprávu, máte pravdu, platím si pararelně sierru vč. dat a přes tu to sleduji. AZ

Link to comment
Sdílet pomocí služby

19. 1. 2020 v 12:55, Ivansch napsal/a:

Dobrý deň, pravdepodobne všetkým svojim klientom, nielen mne, IB poslal e-mail a súčasne bulletin v platforme:

"Market Data - Pending Agreement and Termination Warning"

Moja angličtina nestačí na to, aby som správne porozumel všetkým detailom správy. Chápem, že IB chce zarábať na predaji trhových dát a stanovuje deň 31.1.2020 ako posledný deň, kedy bude ako broker obsluhovať tých svojich klientov, ktorí nakupujú dáta inde. IB dáva klientom možnosť objednať dáta od spoločnosti Global Financial Information Services GmbH (GFIS).

Čomu ale nerozumiem je, či tento hraničný termín na objednanie dát od GFIS sa týka aj tých klientov, ktorí používajú dáta objednávané a nakúpené výhradne len cez IB, čo je aj môj prípad. Nerád by som vstúpil do zmluvného vzťahu s ďalším subjektom, keď neviem, čo by som týmto krokom získal, resp. k čomu by som sa zaviazal. Text zmluvy s GFIS na domovskej stránke IB je siahodlhý...

Má, prosím, niekto v tomto jasno a podelí sa o info, čo je potrebné alebo vhodné vykonať?

To by mě taky zajímalo, ale já tam nikde nevidím možnost výběru. Dělá to na mě dojem, že když to neodsouhlasím nebudu mít data. Už jste to někdo odsouhlasil? A změnilo se něco v předplatném dat?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 týdny později...
×
×
  • Vytvořit...