Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

minimální příjem pro založení účtu


Doporučené příspěvky

Zdravim,
zakládám si účet u PFG, velikost účtu bude přes 7000 USD, chci obchodovat pozičně zrniny, ALE broker mi napsal, že musím mít minimální příjem 20 000 USD/rok (Your current income must be above $20,000 to open a trading account.). Co s tím? Jsem student můj příjem je stěží 4000 USD/rok. Vždyť taková částka se pomalu nedá vydělat chozením do zaměstnání. To mám lhát?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 50
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

TooM: každý obchoduje na vlastní riziko a vlastní zodpovědnost.
Jestli chceš na trzích dlouhodobě profitovat, očekává se od tebe flexibilita a pružné řešení problémů. Možná, že tento je první a možná přijdou i náročnější.

"Kdo chce kam, pomožme mu tam." Broker potřebuje mít krytá záda. Sdílím Martínkův názor.

Zdraví Sasa

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobry den TooM,
trading je o prijimani rizika a Vy by jste mel prijmout riziko, ktere unesete. Budete-li prijimat riziko, ktere nejste schopen unest, jste na nejlepsi ceste dostat se do maleru. Pokud je pro Vas podpis smlouvy s brokerem riziko, ktere je pro Vas vysoke, podivejte se treba do jinych oblasti, jako jsou stocks nebo forex nebo options, zda-li tam jsou "unosnejsi" podminky. Pamatujte si, ze Vam nikdo nikdy nemuze radit, jake riziko mate nebo nemate prijmout. Dusledky kazdeho rizika si vzdy ponesete jen Vy a sam.
Broker timto kreje sam sebe, avsak on se nekreje jen tak pro nic za nic. Trading je rizikovy, pokud prijimate riziko, ktere NEMUZETE unest. Premyslejte o tom, nez zacnete riziko prijimat.

Preji Vam mnoho uspechu!!

Libic

Link to comment
Sdílet pomocí služby