Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Prevod penez od Interactive Brokers do Ceska


Aamer

Doporučené příspěvky

to garax:

Aha, tak to hodne meni situaci (podobne jsem na tom i na Sporitelne..). Das vedet, za co jsou tyto poplatky? Zvlastni je, ze se mi u FIO uz jednou take stalo, ze je vse "bez poplatku" a najednou pak zacnou skakat ... Pritom 1% z prijate castky me prijde hodne brutalni poplatek.

Diky
Nean

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 345
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

to garax:
Tenhle 1% poplatek vyřešíš tím, že si otevřeš účet v Německu. Jsou kousek za hranicema od Ústí a dokonce je tam česky mluvící člověk. Můžu ti dokonce dát nějaký doporučující kód či co.
Když se stane nějaký technický problém, tak se na helplince dají přemluvit i do angličtiny. Občas to ale trochu trvá:-)

Tam už si můžeš posílat EUR od IB formou SEPA platby.

Ještě odkaz:
sicherheit.ostsaechsische-sparkasse-dresden.de/multilingual/cz/priku_cz/karty/index.php?pspkid=766


Ondra

Link to comment
Sdílet pomocí služby

malé doplnění k tomu, že mi FIO naúčtovalo poplatky po dvou týdnech:

Dnes jsem se pustila pečlivěji do čtení všech jejich dokumentů a v Ceníku na konci mají uvedeno: [ital]"Poplatky jsou odepisovány z příslušných účtů či podúčtů ke dni poskytnutí služby, souhrnně k poslednímu dni kalendářního měsíce nebo ke dni zrušení účtu."[/ital]
Tak si sypu popel na hlavu, že jsem byla rozezlená :)

Ohledně výše poplatků komunikace probíhá, zatím však pro mě bez uspokojivého výsledku. No po čtení těch jejich dokumentů jsem skálopevně přesvědčena, že každá z těch mých příchozích plateb měla být za 1€. Na vyřízení reklamace mají 30 dní, tak uvidím, jak se pochlapí. :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 týdny později...

Ahoj, zatím jsem ve stádiu čekání:
3.6. jsem podávala protest proti reklamaci.
8.6. si FIO vyžádalo doplňující údaje (potvrzení o realizované platbě obsahující informace o účtu odesílatele i příjemce platby). Bohužel to mi IB nemohlo poskytnout na žádosti v chatu ani v TT, vždy mě odkázalo na telefonický kontakt, aby si prověřilo moji totožnost. Takže mi nakonec nezbylo nic jiného než zavolat do Švýcarska. S různým vysvětlováním a přepojováním jsem na drátě nakonec byla 21 minut (=235Kč za účet za telefon).
FIO má na vyřízení reklamace 30 dní, takže teď jsem ani ne v polovině...

Dám vědět, jakmile se záležitost úplně uzavře.
g.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj,
no pokud vycházím ze sazebníku FIO, tak je tam následující:
1. Jednorázové příchozí platby
...
d) mezinárodní platba v EUR 25 Kč / 1 € / 1,50 $
e) mezinárodní platba v měně USD, GBP, PLN, HUF nebo CZK 100 Kč / 4 € / 6 $

2. Jednorázové odchozí platby
d) Europlatba - standardní platba v EUR přes TARGET2 50 Kč / 2 € / 3 $
j) ostatní mezinárodní platby v EUR
I. s poplatkovou dispozicí SHA nebo BEN 250 Kč / 10 € / 15 $
II. s poplatkovou dispozicí OUR*
0,50 % z objemu převodu,
min. 250 Kč / 10,00 €
max. 1250 Kč / 50,00 €
k) mezinárodní platba v USD, GBP, PLN, HUF nebo CZK
I. s poplatkovou dispozicí SHA nebo BEN 250 Kč / 10 € / 15 $
II. s poplatkovu dispozicí OUR 500 Kč / 20 € / 30 $

Dříve prováděli zahraniční platby přes ČSOB nyní - prý lepe přes Českou spořitelnu - lze dohledat i korespondenční banky.
Lukas

Link to comment
Sdílet pomocí služby


×
×
  • Vytvořit...