Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Obchodovanie a zamestnanie


Doporučené příspěvky

Zdravim Vas,
Hladal som na fore, ale nepodarilo sa mi najst podobnu temu, pokial uz existuje, ospravedlnujem sa.

Zaujmalo by ma, ako obchoduju popri zamestnani na tomto fore. Ja osobne pracujem od 8 do 16:30. K Tradingu sa mozem dostat az okolo 17:00 (No nie vzdy, obcas chodim aj na pracovne cesty, vtedy som v praci celi den). Chcel by som obchodovat od 17:00 do 19:30. Nakolko pracujem ako informatik, je pre mna narocne este aj doma pozerat do monitoru, bolia ma oci, preto pre trading vyuzivam momentalne len notebook, lebo viacej monitorov by som nezvladal. Momentalne robim backtesty a paper trading. V plane mam postupovat nasledovne:

Backtest - cez vykendy
Paper trading od 17:00 do 19:30
Za pol rok, podla vysledkov planujem otvorit realny ucet v hodnote 5000USD
A potom by som chcel zacat obchodovat live a cez vykendy Backtest
Ked budem vydiet ze mi trading ide, a budem dosahovat take vysledky, ze budem moc mesacne z uctu minat tolko penazi ze s toho vyzijem prejdem na fulltrading, no kolko mi to bude trvat netusim.

Zaujmalo by ma aky bol presun terajsich traderov zo zamestnania do fulltime tradingu.

Dakujem

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 209
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Zdravim, nevim jestli ti to pomuze, ale ja delam v praci od 05:00 do 12:30 nebo do 15:00. Takze v pohode vse stiham. Jak prijdu, tak si projedu zpravy, zapnu bloomberg radio, pokud koncim 12:30 tak v 13:15 mam hodinu vyhrazenou psychologii a nez zacnu obchodovat do 15:30 tak 1 hodinu venuji anglictine a pred obchodovanim se jdu projit ven k mori....Uklidnim se a jdeme obchodovat... Backtesty tvorim kdyz mam volno a o vikendu delam takove to papirovani.
Vsecho si zapisuji pri obchodovani, ale poraek si delam az o vikendu, rozdeleni, dalsi komentare atd.