Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Minulý týden přinesl na burze den s extrémním propadem – jaké lekce si z pohybu vzít?


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 82
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Koukám že jsem první kdo na článek reaguje :)
měl bych otázku. jsem teprve na začátku a začínám becktestovat, zajímámě pokud se index dow jones choval tak nepředvídatelně a ztratil 1000 bodů, předpokládám že by mohl index přeskočit můj stop losse a já pokračoval ve ztrátové pozici dál a dál. Řekněme že nezareaguju hned,jsem nováček a netuším co se děje........ Jak se tomuhle bránit ?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Myslim, ze toto je snad ukazkovy pripad, ktory by Nassim Nicholas Taleb oznacil ako "Black Swan". Alebo inak povedane, je to demonstracia nepredvidatelnosti trhu v extremnej forme.
Prave ma napadlo, ze by mohlo byt celkom uzitocne vytlacit si obrazok tohoto obchodneho dna vedla monitoru na nastenku a pridat text napr. " ... naozaj si myslis, ze trh sa da predvidat?" :P

Link to comment
Sdílet pomocí služby

po bitve je kazdy general.

ALE

vidim vsude slusne S/R, vsichni cekali co bude, no co by bylo že? Poodle toho co se v posledni dobe deje ve svete, potazmo spise v evrope se neni cemu divit... dalo se to znacne ocekavat ciste z logiky to nemohlo dopadnout jinak, nez propadem. EURO behem par dni koruna? Jsou v posledni dobe docela silny vykyvy a da se na tom slusne rejzovat... Samozrejme riziko je vic nez vysoke, ale kdybych jel live, lakalo by me to a ta ruka by me fakt svrbela po telefonu a brokerovi :)...

Link to comment
Sdílet pomocí služby