Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Poradna: Jsem věčný začátečník


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 32
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Tohle byl presne muj problem.... stale jsem to odkladala pro mne z 2 podstatnych veci - mit kompletni info o tradingu a dostatecny kapital. Celkove trading mi pripadal dost komplikovany, slozity, spoustu textu, zadne cisla... Pracovala jsem na technicke pozici v IT, logika a cisla. Ale tohle? Navic tihnu k perfekcionalismu, dokonalosti, a uzasna vec odkladani zacatku byla tou jedinou realnou odpovedi...
Jenze trading jsem chtela tak strasne moc, ze kazde rano cestou do prace jsem se tryznila myslenkama proc ne ja?
Kdy uz zacnu? Nemusi to byt perfektni!
Stal se zazrak. Uz rano nemusim vstavat do zamestnani... Uz nikdy. A obchodovani? K memu uzasu jednoduche, skvele. Sice jsem byla presvedcena, ze zacatecnickych chyb se vyhnu, vzdyt je mam nastudovane. Ale obcas nejaka chybicka byla. Musela jsem se smat sama sobe, kdyz jsem si to uvedomila.
Jen mne mrzi, ze jsem nezacala driv a take neobjevila trading mnohem drive. Kazdeho dne si vazim.
Dal by se shrnout do 3 slov: sebeduvera, disciplina, sebekazen. Trading je pro mne JEDNA VELKA ODMENA!

Moc se libi citat jednoho tradera: Step by step, day by day, trading is my way...!

Mary

PS: neprestanu byt vdecna za server web financnik.cz

Link to comment
Sdílet pomocí služby

(tu) úprimne blahoželám... a snívam, že sa to podarí aj mne...
ale... momentálne ma čakajú skúšky v máji z nórštiny, aby som nemusela drieť v hoteli ako otrok - tj. čašníčka a mohla robiť v školstve, o čom už teraz viem, že nie je takou výhrou ako by som si priala...