Archiv rubriky: Recenze knih

Bezplatný e-book: Orderflow trader

Vytvářet v trzích pravidelné a stabilní profity není snadné. Uspějí vesměs jen ti, kteří dostatečně porozumí obchodovaným principům. Principům změny nabídky a poptávky stojících za jednotlivými tržními pohyby. Principům spojených s identifikací subjektů pohybujících se v trzích a opakovatelných situací, které jejich aktivity vytvářejí. Pro všechny, kteří podrobné porozumění hledají, je zde nová e-booka Orderflow trader popisující způsob analýzy trhů z tradičního a stále velmi funkčního pohledu „čtení pásky“ (tape readingu) – analýzy ordeflow. Pochopitelně zasazeného do možností dnešních moderních softwarů.

celý článek

Recenze knihy: Chronicles of a Million Dollar Trader

Sáhnu-li dnes po nějaké knize z oblasti intradenního obchodování, je to většinou z důvodu další inspirace a motivace úspěšnými tradery. Takové knihy vesměs neobsahují technické tipy, jak obchodovat, ale spíše komplexnější představení mentality a přístupů super úspěšných obchodníků. Jedna taková, kterou vám mohou doporučit, se jmenuje Chronicles of a Million Dollar Trader: My Road, Valleys, and Peaks to Final Trading Victory. Jak již název napovídá, jde o „deník“ intradenního obchodníka jménem Don Miller, který popisuje svoji cestu k profitu přibližně 2 milionů dolarů během 18 měsíců intradenního obchodování e-mini S&P 500.

celý článek

Recenze knihy: Following the Trend, diversified Managed Futures Trading

Dlouhou dobu jsem na Finančníkovi nerecenzoval žádnou odbornou knihu, což má svůj jasný důvod. V oblasti technické analýzy mám již své vlastní zažité funkční postupy a další „tipy“ na vstupní taktiky mne proto příliš nezajímají. Nových kvalitních knih s širším rozhledem, které by mne posouvaly v tradingu dále, je přitom opravdu málo. Jednou z výjimek je dnes recenzovaná Following the Trend od Andrease Clenowa, kterou jsem si v lednu zakoupil na Amazonu ještě v předprodeji a stále se k ní vracím.

celý článek

Černá labuť

V minulosti jsem už několikrát zmiňoval pozoruhodnou (a mou oblíbenou) teorii uznávaného autora a tradera Nicholase Nassima Taleba, nazvanou Černá labuť (Black swan). Dnes mám jistý důvod se k tomuto tématu opět vrátit.

celý článek

TRADING NA MAXIMUM: kniha Dr. Bretta N. Steenbargera v češtině!

Finančník.cz přináší jednu z nejúspěšnějších knih Dr. Bretta N. Steenbargera orientovanou na maximalizování obchodního výkonu, určenou naprostým začátečníkům i pokročilým traderům. Ať už jste nováček, kterému se zatím příliš nedaří, nebo profesionál, který stále nedosáhnul maxima svých možností, tato kniha vám ukáže, jak se posunout výrazně dále!

celý článek

Recenze: Deník profesionální komoditního tradera

Knihám věnujících se technickým aspektům obchodování již mnoho pozornosti nevěnuji. V poslední době jsem si však do svého Kindlu zakoupil knihu, která podle mého názoru stojí za pozornost a rád bych ji doporučil i ostatním. Jde o knihu Diary of a Professional Commodity Trader: Lessons from 21 Weeks of Real Trading z pera profesionálního tradera Petera Brandta.

celý článek

Burza srozumitelně: Money management a risk management (nová ebooka serveru Finančník.cz)

Money management a risk management jsou naprostým základem každého burzovního obchodníka. Pokud nerozumíme tomu, co to money managegemt a risk management je, nejsme připraveni dostatečně kontrolovat a řídit riziko na burze - přitom riziko je to jediné, co skutečně můžeme v tradingu řídit.

celý článek

Trading Coach: váš osobní rádce psychologie obchodování právě dorazil!

Pokud mezi vámi a stabilními profity stojí nekonečný boj s psychologií tradingu, nejste v tom sami. Podobný problém tíží mnoho začínajících traderů – ne nadarmo se říká, že je trading především mentální hra. Pokud zvládnete sami sebe, otevře se před vámi cesta k doslova libovolným profitům. Ale jak na to? Možná byste ocenili rádce. Nebo ještě lépe někoho, kdo vám poradí, jak se stát sami sobě tím nejlepším Trading Coachem.

celý článek

Burza srozumitelně: výběr trhu - komodity a ETF´s (nová ebooka serveru Finančník.cz)

Když jsme před několika lety přišli s unikátní ebookou Kompletní průvodce psychologie obchodování, netušili jsme, jak pozitivní ohlas tato ebooka bude mít. Jelikož nás zájem a ohlasy velmi potěšily, rozhodli jsme se v projektu ebook pokračovat - a dali si za cíl vytvořit sérii dalších publikací, s obecným tématem "BURZA SROZUMITELNĚ". Našim cílem samozřejmě i nadále zůstává poskytovat ebooky s vysokou užitnou hodnotou, přitom za rozumnou cenu pro každého, kdo to myslí s tradingem opravdu vážně.

celý článek

Recenze knihy „Reading Price Charts Bar By Bar“

Nedávno Tomáš upozornil na zajímavou knihu z oblasti Money-managementu, v dnešním článku se podíváme na nový titul věnující se popisu obchodování s pomocí čistých cenových grafů – Price Action.

celý článek

Kompletní průvodce úspěšného finančníka: nová kniha od autorů serveru Finančník.cz!

Autoři Petr Podhajský a Tomáš Nesnídal vytvořili doposud nejucelenější souhrn svého letitého know-how v oblasti obchodování na světových burzách, které nyní přinášejí čtenářům v nové knize Kompletní průvodce úspěšného finančníka. Ať už s tradingem teprve začínáte, nebo jste již pokročilejší obchodník, ať už vás zajímají komodity, akcie, opce, nebo forex - tato kniha vás zaručeně inspiruje k dalšímu růstu a rozvoji!

celý článek

Archiv Další starší články v archivu

Praktické kurzy obchodování na burze serveru Financnik.cz