Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Zen-Fire - Mirus Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

Zdravím. Asi plně těm příkazům nerozumím :) zítra nato mrknu včem je problem. Chápu ten příkaz dobře že to znamená když dám např. stop limit buy 1600,25 tak muže být nákup proveden jenom za tuto cenu nebo mi něco uníká a stop příkaz tam taky něco důležitého znamená? :) Te vzdalenosti právě nerozumím vždycky zadám bližší cenu např. o 5 bodu a pak přikaz posunu blíže :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

P.i.e.t.r.o
stoplimit je přesně to, co klasický stop příkaz, ale s limitem pro plnění.
zadáš BUY STOP- 1600,25 a příkaz se ti vyplní tak, že poté,co se trh této ceny dotkne, aktivuje se nákupní příkaz za MARKET cenu, takže můžeš dostat slippage.
zadáš BUY STOP LIMIT - 1600,25 a naběhne ti zadání odchylky -dáš např. 1 - takže příkaz se ti vyplní tak, že poté, co se trh této ceny dotkne, aktivuje se nákupní příkaz a odchylka je nejhorší možné plnění (nemůžeš dostat větší slippage než 1 tick). Zadáš odchylku 2 - bude max.slip 2 ticky.

www.financnik.cz/komodity/fin_obchod/typy-obchodnich-prikazu.html

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Pavel K. a sd77 díky :)

V demu jsem taky používal stop limit ale tam mi to jelo normálně tak jsem myslel že na live to pujde stejně. :) Nevěděl jsem že do rámečku se píše odchylka :) Myslel jsem že mám napsat cenu za kterou chci kupovat při demu to neukazovalo žádný problém :) ted už mi to je jasné :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Chcem iba napisat jeden pozitivny zazitok aky som mal dnes s Mirusom. Na zadanie live prikazu v TF pred chvilou som pouzil moj stary notebook pretoze PC mam momentalne nepojazdne. Ozvala sa mi hlaska "order filled" objavil sa SL a PT ale ziadny entry point. Tak som dal hned "close" a nic. Skusil som zavriet Ninju a vypisalo mi ze mam otvorenu poziciu a ci chcem urcite zavriet. Tak som zdvihol telefon a zavolal do Mirusu a vysvetlil som co sa stalo. Prepojili ma na order desk kde mi chlapik po identifikacii uctu hned povedal kde na akej cene som vstupil a spytal sa co chcem robit. Tak som povedal nech to hned closne, nasledne mi podla par info co som mu dal povedal ze mam velmi staru verziu NT. Upgradol som a uz to ide ok.

Toto bol moj prvy uzavrety kontrakt cez telefon :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj
mozna dotaz mozna trochu mimo.
Nezkousel jste ted nekdo re-registraci dema zen-fire? Ja jsem mel demo funkcni a dosel mi 30-ti denni limit. Tak jsem chtel novou registraci a neproslo to (ani pro stary email, ani pro zcela novy).
Jde o zmenene podminky, nebo je problem u mne.
dik moc
jm09

Link to comment
Sdílet pomocí služby

jm09

Ahoj
nahodou som riesil rovnaky problem.
Najskor som skusil stary kontakt (email) ale upozornilo ma to ze take nieco uz raz registrovane bolo.
Tak som pouzil ine konto vytvorene na gmail a registracia bez problemu zbehla.
Takze do NT som pouzil novy licencny kluc co som dostal + na konto ZenFire nove prihlasovacie meno a heslo
a NT sa bez problemov pripojil.
Takze problem by mohol byt niekde medzi stolickou a klavesnicou :-)
Skus znovu, ak aj mali njekay problem tak cca 20:30 to islo OK.

Smoegel

Link to comment
Sdílet pomocí služby

To s IP se mi moc nezdá.. u ás je na stejnou IP připojeno několik stovek uživatelů, to byb yli sami proti sobě. Dřív jsem míval problém s tím, že Demo nebylo aktivované hned ale až třeba za několik hodin, tak proto se mi tam nedalo připojit. Otvíral jsem ho asi třikrát...
Ted už mám Live účet a spokojenost... minimalní fundování je myslím 2500 USD.

Milan

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to qay
[ital]
Chci se zeptat, při posílání peněz zpět do ČR mám poslat email komu, do MIRUS futures nebo RCG ? A co vše je do mailu nutné napsat...., znovu údaje k účtu v ČR nebo peníze pošlou automaticky na účet z kterého přišly ? Děkuji.
[/ital]
Taky by mě to zajímalo, ale asi tu ještě nikdo nevydělal, aby toto řešil.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Přeji pěkné odpoledne.

Předem uvádím , že jsem slabý AJ . Chci zrušit účet a převést peníze z Harpoonu a založit nový u Mirusu a potřebuji radu jak postupovat . Hledám cestu převodu financí mezi brokery , abych ušetřil poplatky. Ve starších diskuzích jsem se dočetl , že mi poradí pan Kos , ale to se nestalo.

Děkuji za info.
Paninvest

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...