Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Zen-Fire - Mirus Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

majzi:

založení účtu je otázkou jednoho, max. dvou dnů. Pokud máš na druhé straně kontaktního člověka, tak si můžeš být jistý, že co se týče potencionálních peněz pro něj, tak reagují velice rychle. Takže problém musí být někde v přesunu dat. Tak bych napsal brokerovi, co se děje?
Klidně se podívej po jiném brokerovi, ale problém bude asi někde jinde než na straně Mirusu.

Láďa

Link to comment
Sdílet pomocí služby

2 Majzi
ja mam asi podobny problem....od vyplnenia tlaciva RCG uplynulo 9 pracovnych dni....z Mirusu sa mi Sean ozval myslim hned na druhy den, ze dostali moju ziadost a ze ju spracuvavaju. Potom sa tyzden neozval, tak som mu pisal, ze co sa deje...napisal mi, ze potrebuju este kopiu nejakeho uctu na overenie adresy. Poslal som mu to vcera, hned mi odpisal, ze dakuje a ze sa mi vcera este ozve a ucet budem mat schvaleny. Vcera sa neozval, dnes zatial tiez nie, tak snad nebudem musiet znovu cakat do piatka a zase to urgovat. Ale obavam sa, ze budem musiet :(
Volal si im tam? Ako to dopadlo?
Dik za info

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Sonny1:

Mám s tým trochu trápenie... Volal som do Mirusu -komunikácia s operátorom celkom ujde - vravel, že evidujú moje maily a žiadosti o zavedenie účtu, a že sa musí poradiť s konkrétnym brokerom, vypadlo z neho, že do dvoch hodín by som mal od nich dostať potvrdzujúci mail, ak nie, tak nech im znova zavolám... čo sa na moje očakávanie aj stalo a o 2 hodiny som im znova volal.. :( V 2. telefonáte vravel, že to zase musia preriešiť s RCG :S a do konca dňa by mal byť účet schválený. Tak som zvedavý... Dúfam, že toto je 1. a posledný zádrhel s MirusFutures... Mám taký tušák, že dopadnem ako ty včera :D

Link to comment
Sdílet pomocí služby

sonny1:

Vau, gratulujem, u mňa ako keby naopak všetko zamrzlo, stále žiadny mail, ani po telefonickom sľube voľajakého Byrona,... Mám pocit, že tam nekomunikujem so žiadnym brokerom, vlastne som okrem komisií (ktoré asi vybavuje automaticky PC) od nich žiadny iný mail nikdy nedostal... (td) (narozdiel od AMP Futures...)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to sonny1

hmmm, tak som dostal 1. mail od Mirus-u (po rade p.i.e.t.r.o._I. z yahoo na gmail), písali že zatiaľ nedostali žiadnu požiadavku od RCG :( Je to jak začarovaný kruh, RCG a MIRUS si ma prehadzujú, ako žeravý uhlík. Podla všetkého tam majú riadny bordel. Teraz už naozaj začínam mať veľké pochyby, že je môj budúci broker Mirus. :S

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím,
V pátek 29.1. dopoledne jsem odeslal registraci do RCG, ješte ten den večer mě přišel email z Mirusu od Seana ať pošlu naskenovaný dokumenty, ty jsem poslal v neděli večer a dnes došel email z RCG s přístupovým heslem do reportů. Z Mirusu zatím nic? Uvidíme, ještě počkám, jinak používám Gmail.

Marvik

Link to comment
Sdílet pomocí služby

majzi,
no poradim ti asi len trpezlivost. Aj napriek tomu, ze ostatni tu pisali, ze im otvorili ucty za 3-4 dni, my sme take stastie nemali:)
Dnes mi inak prisli uz aj informacie o fundovani v Eurach aj mail od RCG...takze po zdlhavom vyckavani na otvorenie uctu sa komunikacia velmi pekne rozbehla.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...